بازدید وزیر اقتصاد از بندر و گمرک شادگان

وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از گمرک و بندر شادگان گفت: عدم تصویب آیین‌نامه کالای ملوانی و ته‌لنجی موجب رکود و افزایش نارضایتی فعالان اقتصادی در این بندر شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از شادا، سید احسان خاندوزی در بازدید از بندر و گمرک شادگان اظهار کرد: در بازدیدی که از مشکلات گمرک شادگان داشتیم به نظر رسید در موارد متعددی عدم هماهنگی بین دستگاه‌های گمرکی و دستگاه‌های صادر کننده مجوزها وجود داشته که در نهایت موجب شده بسیاری از بارها زمان زیاد رسوب کرده و دچار رکود شوند.

وی افزود: همچنین عدم بهره‌مندی از مشوق‌ها و تخفیف‌هایی که می‌توانسته وجود داشته باشد، عدم تصویب آئین‌نامه کالای ملوانی و ته‌لنجی موجب رکود و افزایش نارضایتی در بندر شادگان شده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: شادگان با وجود زیرساخت‌های بسیار خوبی که دارد، می‌تواند به نسبت ظرفیت و پتانسیل خود چند برابر وضعیت فعلی برای مردم منطقه رونق به همراه داشته باشد.

خاندوزی تصریح کرد: آئین‌نامه‌ای که وزارت صمت دنبال می‌کند، اگر به تأیید هیئت وزیران برسد تا هفته‌های آینده خبر خوشی برای مردم منطقه و ملوانان در راه خواهد بود.

کد خبر 585232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.