«فاطمه علی است» به پله بیست‌وچهارم رسید

بیست و چهارمین چاپ کتاب «فاطمه علی است»،نوشته علی قهرمانی توسط انتشارات جمکران منتشر شد.

به گزارش ایمنا، کتاب «فاطمه علی است» که با تمرکز بر روی سبک زندگی مشترک حضرت زهرا (س) و امیرالمؤمنین (ع) در قالب ۱۷۶ داستانک در چهار فصل نوشته شده، به تازگی به چاپ بیست و چهارم رسیده است.

مقامات معنوی فاطمه زهرا (س) در شمار برترین مقامات معنوی آحاد معدودی از بشریّت است. ایشان معصومند؛ عصمت، ویژه معدودی از برگزیدگان الهی در میان آحاد بشر است و این بزرگوار از آن جمله است، با توجّه به این واقعیّت که این زن مسلمان و مجاهدِ فی سبیل الله تنها حدود هجده سال سنّشان بوده دارای مرتبه عالی از معنویّت که در ردیف اولیا و پیامبران و مانند اینها قرار گرفته و از سوی فرستادگان الهی «سیّدة نساءالعالمین» نام می‌گیرد.

کتاب «فاطمه علی است» با تمرکز بر روی سبک زندگی مشترک حضرت زهرا (س) و امیرالمؤمنین (ع) در قالب داستانک های کوتاه در چهار بخشنوشته شده است. فصل اول دوران تولد و کودکی دو بزرگوار و فصل دوم دوران ازدواج و زندگی مشترک آن دو، فصل سوم اتفاقات زندگ خانوادگی و تربیت فرزند آن عزیزان بیان شده و در فصل آخر زندگی حضرت امیر (ع) در فراق همسر گرامیش. نویسنده در این کتاب با سبکی جدید و ایده‌ای نو به روایت نقل‌های تاریخی پرداخته است و به همین دلیل کتابش با استقبال مخاطبان مواجه شده و اخیراً به چاپ بیست و چهارم رسیده است.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

کد خبر 585128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.