هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _پنجشنبه نهم تیرماه_ در ساعت منتهی به ۱۱ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۳۲ در وضعیت هوای ناسالم (نارنجی) برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _پنجشنبه نهم تیرماه_ در ساعت منتهی به ۱۱ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۳۲ در وضعیت هوای ناسالم (نارنجی) برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

ایستگاه جی با شاخص ۱۶۳ و خرازی با شاخص ۱۵۳ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان اکنون در ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۱۷، استانداری اصفهان با شاخص ۱۳۹، باهنر با شاخص ۱۱۵، پروین با شاخص ۱۳۲، رودکی با شاخص ۱۳۰، فرشادی با شاخص ۱۰۳، فیض با شاخص ۱۴۶ و ورزشگاه با شاخص ۱۱۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های انقلاب، رهنان، میرزاطاهر، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

درحال‌حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز شهر اصفهان، شاهین‌شهر، مبارکه و سجزی است که شاخص کیفی هوای سجزی با قرار گرفتن روی عدد ۱۳۲ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و مبارکه با عدد ۸۵ و شاهین‌شهر با شاخص ۸۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 585077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.