محور  اصفهان_شهرکرد مسدود شد

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد موقتی محور  اصفهان_شهرکرد به دلیل واژگونی تانکر در این مسیر خبر داد و گفت: تا ساعات آینده این محور بازگشایی خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت راه‌وشهرسازی، امیر معصومی در تشریح آخرین وضعیت محورهای شمالی اظهار کرد: در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل تونل گسیل تا نساء، ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی همچنین از ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده تونل شماره یک خبر داد و گفت: در محور فیروزکوه و آزادراه تهران_شمال و آزادراه قزوین_رشت مسیر رفت و برگشت تردد روان جریان دارد.

این کارشناس با اشاره به نبود هرگونه مداخلات جوی در محورهای شمالی، درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها خاطر نشان کرد: ترافیک سنگین در آزادراه تهران_کرج محدوده بوستان چیتگر گزارش شده است.

معصومی گفت: در آزادراه قزوین_کرج محدوده پل فردیس نیز ترافیک سنگین است.

وی محور اصفهان_شهرکرد را دارای انسداد موقتی اعلام کرد و افزود: این انسداد به دلیل واژگونی یک دستگاه تانکر در این مسیر رخ داده و به زودی برطرف می‌شود.

معصومی محور دیگر مسدود شریانی را ریگان_ایرانشهر اعلام کرد و گفت: محورهای هشتگرد_طالقان و لاسم _ارجمند دارای انسداد فصلی هستند.

کد خبر 585067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.