دوربین گوشی وان‌پلاس 10RT چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی وان‌پلاس 10RT احتمالا با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی شبیه وان‌پلاس 10R معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یکی از افشاگران خبرهای فناوری مشخصات دوربین گوشی هوشمند وان‌پلاس 10RT را به اشتراک گذاشته است، این محصول احتمالاً به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX 766 با پشتیبانی از قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) مجهز خواهد شد. این دوربین پیش از این در وان‌پلاس 10R و وان‌پلاس 9RT نیز استفاده شده است، وان‌پلاس از آن به عنوان دوربین فوق عریض وان‌پلاس ۹ نیز بهره گرفته است.

به نظر می‌رسد که دو دوربین پشتی دیگر وان‌پلاس 10RT شبیه وان‌پلاس 10R خواهد بود، بنابراین احتمالاً یک دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی سیستم دوربین پشتی این دستگاه را تکمیل خواهد کرد. دوربین سلفی آن نیز دارای لنز ۱۶ مگاپیکسلی و ساخت شرکت سامسونگ خواهد بود، در حالی که دوربین سلفی گوشی وان‌پلاس 10R ساخت شرکت سونی است.

هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ معرفی گوشی وان‌پلاس 10RT منتشر نشده است، اما اگر شرکت سازنده طبق برنامه تعیین شده پیش برود، در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد. هم‌اکنون، تمرکز اصلی وان‌پلاس بر معرفی گوشی وان‌پلاس 10T است، البته امکان دارد این دستگاه نهایتاً با نام وان‌پلاس ۱۰ وارد بازار شود. همچنین، گزارش‌هایی از وان‌پلاس ۱۰ اولترا منتشر شده است، اما این شرکت هنوز معرفی دو گوشی اشاره شده را به صورت رسمی تأیید نکرده است.

کد خبر 584989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.