گوشی جدید نوکیا معرفی شد + قیمت

گوشی نوکیا G11 پلاس با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و عمر باتری سه روزه معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت نوکیا در ماه فوریه ۲۰۲۲ میلادی از گوشی نوکیا G11 رونمایی کرد، هم‌اکنون نیز از مدل پلاس آن پرده برداشته است. گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی نوکیا G11 پلاس دارای صفحه‌نمایش ۶.۵۱ اینچی با وضوح تصویر +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است؛ یک بریدگی برای میزبانی از دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی صفحه‌نمایش آن تعبیه شده است.

یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی نوکیا G11 پلاس قرار گرفته شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود که با یک دوربین دو مگاپیکسلی و فلاش LED همراه شده است. پنل پشتی این گوشی بافت مخصوصی دارد، اسکنر اثرانگشت نیز در این قسمت تعبیه شده است. تراشه به کار رفته شده در گوشی ذکر شده اعلام نشده، اما شرکت سازنده اعلام کرده است که این محصول از چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت ارتقای تا ۵۱۲ گیگابایت توسط کارت microSD بهره می‌برد.

گوشی هوشمند G11 پلاس با وعده دو سال ارتقای سیستم‌عامل اندروید و سه سال به‌روزرسانی امنیتی ماهانه ارائه می‌شود، شرکت نوکیا اعلام نکرده که این محصول چه نسخه‌ای از اندروید را اجرا می‌کند، اما احتمالاً اندروید ۱۲ است. ازآنجاکه گوشی G11 معمولی دارای باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است احتمالاً مدل پلاس از ظرفیتی مشابه یا شاید بیشتر استفاده کند.

شرکت سازنده محصول جدید خود را با عمر باتری سه روزه و بدون اعلام ظرفیت باتری تبلیغ می‌کند. محصول ذکر شده دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و پورت USB-C است و در دو رنگ آبی و خاکستری عرضه می‌شود. قیمت گوشی نوکیا G11 پلاس هنوز مشخص نشده است.

کد خبر 584987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.