آیپد جدید چه ویژگی‌هایی دارد؟

اپل سرانجام نسل هفتم آیپد مینی را به صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مهم‌ترین ارتقای نسل بعدی آیپد مینی، صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی این محصول خواهد بود. مدل کنونی این محصول، یعنی آیپد مینی شش، همچنان از نمایشگر ۶۰ هرتزی بهره می‌برد؛ بنابراین ارتقا نرخ نوسازی صفحه‌نمایش از ۶۰ هرتز به ۱۲۰ هرتز بسیار قابل‌توجه خواهد بود. به نظر می‌رسد که ابعاد نمایشگر آیپد مینی هفت همچنان ۸.۳ اینچ خواهد بود.

گزارش‌های ارائه شده حاکی از این است که آیپد مینی ۷ از صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی پروموشن بهره خواهد برد. این ویژگی به آیپد اجازه می‌دهد با توجه به سناریوی استفاده، نرخ نوسازی صفحه‌نمایش را به صورت خودکار بین یک تا ۱۲۰ هرتز تغییر دهد. در واقع فناوری پروموشن نامی است که شرکت اپل برای تکنولوژی نرخ نوسازی تطبیقی انتخاب کرده است.

هم‌اکنون بسیاری از شرکت‌ها در محصولات مجهز به نمایشگرهای LTPO خود از فناوری نرخ نوسازی تطبیقی استفاده می‌کنند. یکی از مزیت‌های این فناوری، کاهش مؤثر مصرف باتری است. اعلام شده است که استفاده از نمایشگر جدید در آیپد مینی هفت تغییری در قیمت این محصول ایجاد نخواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار آیپد مینی هفت می‌توان به تراشه چهار نانومتری A16 Bionic و رم شش یا هشت گیگابایتی LPDDR5 اشاره کرد. پیش‌بینی می‌شود که محصول ذکر شده در نیمه اول سال آینده میلادی رونمایی شود.

کد خبر 584986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.