۶ میلیون "من‌کارت" در اختیار شهروندان مشهد قرار گرفت

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد گفت: حدود شش میلیون "من‌کارت" در اختیار شهروندان است و مشکلی برای تأمین آن نیست.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی‌اصغر نیشابوری با اشاره به اینکه این تغییر تعرفه برای افرادی است که از من‌کارت استفاده نمی‌کنند، اظهار کرد: مقرون به‌صرفه‌ترین و ارزان‌ترین قیمت برای پرداخت بهای خدمات اتوبوس‌رانی، استفاده از من‌کارت است که مردم می‌توانند از یارانه شهرداری برای پرداخت بهای خدمات شهری استفاده کنند.

وی با اشاره به افزایش بهای نقدی خدمات اتوبوس‌رانی در شهر مشهد، افزود: بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر این مبلغ حدود سه هزار تومان است که به‌تازگی برای اجرا ابلاغ شده است و از تاریخ دوازدهم تیرماه اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد با بیان اینکه بهای خدمات اتوبوس‌رانی با استفاده از من‌کارت یک هزار تومان است، ادامه داد: در حال حاضر حدود شش میلیون من‌کارت در اختیار شهروندان است و مشکلی برای تأمین آن نداریم.

وی تصریح کرد: ماه گذشته سامانه شارژ من‌کارت دچار مشکل شد، اما اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد و برای رفع کمبود مراکز کمبود شارژ، در ۱۰۰ نقطه از شهر که پرتراکنش بوده و مسافر بیشتری دارد، دستگاه‌های شارژ من‌کارت نصب خواهد شد.

نیشابوری گفت: شهروندان می‌توانند با استفاده از این تجهیزات، من‌کارت خود را شارژ کنند، همچنین باجه‌هایی در پایانه‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس برای شارژ وجود دارد.

کد خبر 584808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.