عصرانه خبری شهرهای ایران در ششم تیرماه

در این بسته خبری از پخش یک‌هزار و ۷۷۰ تن آسفالت در معابر اسلامشهر تا انتصاب شهردار مشکین‌دشت و اخطار به مالکان ساختمان‌های ناایمن در مراغه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پخش یک‌هزار و ۷۷۰ تن آسفالت در معابر اسلامشهر

بیش از یک‌هزار و ۷۷۰ تن آسفالت در ماه خرداد امسال توسط کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر تولید و در معابر این شهر استفاده شد.

شهردار مشکین‌دشت منصوب شد

طی حکمی «علیرضا صفر خانلو» را به عنوان شهردار مشکین دشت شهرستان فردیس منصوب شد.

۱۲۰۰ نفر ساعت آموزش رایگان به شهروندان پردیس

رضا کارخانه، شهردار پردیس گفت: در راستای ارتقای آموزش‌های شهروندی یکهزار و ۲۰۰ نفر ساعت آموزش رایگان توسط آتش نشانان این شهر در سال‌جاری برگزار شد.

توسعه سرانه ورزشی؛ هدف مدیریت شهری ساوه

امیررضا یوسفیان، شهردار ساوه گفت: قهرمان پروری و توسعه زیرساخت‌ها و سرانه ورزشی همراه با تقویت فرهنگ ورزش از اهداف مدیریت شهری ساوه است..

اخطار به ساختمان‌های ناایمن مراغه

محمد مقتومی، شهردار مراغه با بیان اینکه ساختمان‌های فرسوده و ناایمن این شهر با هدف پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار توسط پلیس ساختمان شهرداری شناسایی می‌شود، گفت: تاکنون نیز ۶۵ فقره پرونده اخطار برای ساختمان‌های ناایمن تشکیل و برای اعمال قانون در ۴۲ مورد از آنها، تامین‌دلیل شده است.

نظارت بر پروژه‌های شهری قزوین

رضا کیماسی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین از استقرار نمایندگان سازمان بازرسی جهت نظارت بر پروژه‌های شهرداری خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی ۸۰ درصد پروژه‌های شهری رفسنجان

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان از آغاز عملیات اجرایی ۸۰ درصد پروژه‌های شهری در سال جدید خبر داد و گفت: برای احیا ی بافت تاریخی در خیابان انقلاب نیز اقدامات اولیه انجام شده است و طراحی ورودی‌های شهر و ساماندهی رودخانه‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

طراحی خیابان ایده‌آل در ساری

علیرضا سعیدی، معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری ساری از طراحی مسیر ایده‌آل با هدف ساختن شهری زیبا، رفع نارسایی و زوائد بصری در مرکز استان خبر داد.

آزادسازی آب‌های سطحی کمالشهر

امیر بهمنی، شهردار کمالشهر گفت: شهرداری با هدف ساماندهی روان‌آب‌های سطحی، آزادسازی آب‌های سطحی انتهای خرمدشت را در دستور کار قرار داده است.

کد خبر 584501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.