نسخه چرمی گوشی تاشو P50 Pocket هواوی چه زمانی رونمایی می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسخه چرمی گوشی تاشو P50 Pocket در رویداد چهارم جولای هواوی رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هواوی به‌تازگی تیزری رسمی برای رویداد چهارم جولای خود منتشر کرده است که نشان می‌دهد قصد دارد گوشی تاشو P50 Pocket را در رنگ‌بندی جدید معرفی کند. با توجه به تصویر تبلیغاتی هواوی، احتمالاً باید منتظر مدل چرم ساده گوشی ذکر شده باشیم. این نسخه جدید از جلوه خاکستری مایل به بنفش بهره خواهد برد.

طراحی گوشی تاشو P50 Pocket باعث می‌شود ابعاد آن در حالت تاشو به نصف کاهش پیدا کند و در حالت عادی نیز دقیقاً شبیه گوشی هوشمند استاندارد است. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی ذکر شده تعبیه شده است که از طراحی خاص هواوی بهره می‌برد و شامل دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی دیگر می‌شود.

صفحه‌نمایش منعطف ۶.۹ اینچی با تراکم ۴۴۲ پیکسل بر اینچ از ۱.۰۷ میلیارد رنگ، گستره رنگی P3، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. صفحه‌نمایش بیرونی P50 Pocket ابعاد کوچک‌تری دارد؛ این محصول به تراشه Snapdragon 888 4G کوالکام مجهز شده است. انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند ذکر شده با استفاده از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از قابلیت شارژ سریع ۴۰ وات پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 584284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.