شکارهای نقل و انتقالاتی!

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _شنبه چهارم تیرماه مطابق با بیست‌وپنجم ماه ژوئن_ منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید:

روزنامه دیلی استار با تیتر "ماهیچه‌های کالو" نوشت: کالوین فیلیپس شکار بعدی پپ گواردیولا خواهد بود. ستاره لیدزیونایتد را سیتیزن‌ها با پرداخت ۴۵ میلیون پوند به خدمت می‌گیرند.

شکارهای نقل و انتقالاتی!

روزنامه توتو اسپورت با تیتر "فرمول زانیولو" نوشت: یوونتوس قصد دارد نیکولو زانیولو را با ۱۰ میلیون یورو از رم قرض بگیرد یا اینکه او را با آرتور معاوضه کند.

شکارهای نقل و انتقالاتی!

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت با تیتر "دیبالا، اینتر تسلیم نمی‌شود" نوشت: اینتری‌ها می‌خواهند تا قبل از شروع تمرینات پیش‌فصل که ۱۰ روز دیگر است، تکلیف پائولو دیبالا را مشخص کنند. نراتزوری به هر نحوی شده این ستاره را می‌خواهد.

شکارهای نقل و انتقالاتی!

روزنامه آ اس با تیتر "حالا به سوی افتخارات بیشتر می‌روم" نوشت: وینیسیوس جونیور ستاره جوان برزیلی می‌گوید حالا با وجود قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگای اسپانیا همراه رئال‌مادرید، به جام‌های بعدی فکر می‌کند.

شکارهای نقل و انتقالاتی!

روزنامه مارکا با تیتر "مادرید درها را باز کرد" نوشت: باشگاه رئال‌مادرید تصمیم دارد دو بازیکنش را به فروش برساند. دنی سبایوس و مارکو آسنسیو می‌توانند جدا شوند.

شکارهای نقل و انتقالاتی!

روزنامه موندو دپورتیوو با تیتر "یازده نفرِ ژاوی" نوشت: ژاوی سرمربی بارسلونا تصمیم دارد فصل بعد تیمش را با این ترکیب به میادین بفرستد: تراشتگن، آسپیلیکوئتا، کُنده، آرائوخو، آلبا، پدری، بوسکتس، دی‌یونگ، دمبله، فاتی و لواندوفسکی.

شکارهای نقل و انتقالاتی!

کد خبر 583974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.