«خانواده زعفرانی» تا پایان تیرماه مهمان محله‌های منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: ویژه‌برنامه شاد و مفرح «خانواده زعفرانی» همزمان با آغاز ایام تابستان در بوستان‌های اصلی و محلی این منطقه برگزار شده است و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برنامه‌های فصل تابستان شهرداری در ابعاد مختلف در نظر گرفته شده است و در صدد هستیم با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع ویژه خانواده‌ها، زمینه‌ساز ارتقای شادی و نشاط اجتماعی مبتنی بر فرهنگ ایرانی و اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه برگزاری ویژه‌برنامه شاد و مفرح خانواده زعفرانی همزمان با شروع ایام تابستان از روز پنج‌شنبه _دوم تیرماه_ ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در بوستان‌های اصلی و محلی منطقه ۹ شهرداری اصفهان آغاز شد، تصریح کرد: در این جشن خانوادگی والدین با فرزند خود در بازی‌های میدانی و فکری شرکت می‌کنند و تیم روان‌شناسی حاضر، خانواده‌ها را رصد می‌کند، سپس در غرفه مشاوره رفتار والدین با فرزند، میزان مشارکت و همدلی خانواده با یکدیگر تحلیل و بررسی می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تا پایان تیرماه هر پنج‌شنبه و جمعه با خانواده زعفرانی میزبان یکی از محله‌های این منطقه هستیم.

وی اضافه کرد: تلاش شهرداری منطقه ۹ این است که خانواده‌ها بتوانند ساعات خوشی را بدون مشغله و دور از دغدغه‌های روزمره در کنار هم باشند و از با هم بودن لذت ببرند.

کد خبر 583936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.