آیفون ۱۵ چه ویژگی جدیدی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت اپل احتمالا بریدگی نمایشگر را در خانواده آیفون ۱۵ به صورت کامل حذف خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با وجود اینکه هنوز چند ماه تا زمان رونمایی رسمی گوشی‌های سری آیفون ۱۴ باقی مانده است، افشاگران اطلاعات زیادی را در مورد این دستگاه‌های هوشمند در اختیار افراد قرار می‌دهند. به‌تازگی نیز اطلاعاتی درباره گوشی‌های آیفون ۱۵ منتشر شده است. پیش از این اعلام شده بود که آیفون ۱۵ پرو مکس احتمالاً به دوربینی با مکانیسم پریسکوپی مجهز خواهد شد؛ اکنون نیز به مشخصات نمایشگر پرچم‌دار ۲۰۲۳ اپل اشاره شده است.

به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد از طراحی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس در گوشی‌های سال ۲۰۲۳ نیز استفاده کند. افشاگران اعلام کرده‌اند که اپل در این دو گوشی دو حفره دایره‌ای و بیضی شکل را جایگزین بریدگی نمایشگر می‌کند. آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس همچنان بریدگی نمایشگر را خواهند داشت، اما این بریدگی در آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ مکس استفاده نخواهد شد.

با توجه به مطالب ارائه شده اپل ابعاد نمایشگر سه مدل از گوشی‌های سری آیفون را برای دومین سال متوالی تغییر نمی‌دهد؛ بنابراین پیش‌بینی می‌شود که آیفون ۱۵ پرو دارای نمایشگر ۶.۱۲ اینچی باشد و آیفون ۱۵ مکس و آیفون ۱۵ پرو مکس به ترتیب از نمایشگر ۶.۶۸ و ۶.۶۹ اینچ بهره ببرند. درحال‌حاضر آیفون ۱۳ پرو دارای نمایشگر ۶.۰۶ اینچ است، اما ابعاد نمایشگر آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۵ پرو اندکی افزایش پیدا می‌کند و به ۶.۱۲ اینچ می‌رسد. اپل احتمالاً در گوشی‌های سری آیفون ۱۶ برای اولین بار حسگرهای فیس ID را به زیر صفحه‌نمایش منتقل می‌کند.

کد خبر 583921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.