پلیس راهور اصفهان استخدام می‌کند+شرایط و جزئیات

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از استخدام نیروی جوان در مقطع افسری و درجه‌داری برای تکمیل کادر مورد نیاز خود خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان به منظور تکمیل کادر مورد نیاز خود از بین برادران واجد شرایط در مقطع افسری و درجه‌داری از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل استخدام می‌کند.

وی مدرک لازم برای استخدام در مقطع افسری را کارشناسی عنوان کرد و افزود: داوطلبان برای استخدام در مقطع درجه‌داری با مدرک فوق دیپلم، دیپلم و پیش دانشگاهی می‌توانند برای استخدام در این پلیس اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان، حداقل معدل برای استخدام در مقطع افسری را ۱۵ و حداقل معدل برای استخدام در مقطع درجه‌داری را ۱۴ اعلام کرد و گفت: حداقل سن برای استخدام ۱۸ و حداکثر ۲۵ سال تمام و حداقل قد افراد نیز ۱۷۰ سانتی‌متر است.

وی در خصوص رشته‌های مورد نیاز در مقطع افسری گفت: داوطلبان استخدام در مقطع افسری باید دارای مدرک کارشناسی در رشته‌های مهندسی کامپیوتر (گرایش نرم افزار)، مهندسی عمران (گرایش عمران) و مهندسی مکانیک (گرایش صنایع خودرو) باشند.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی جذب و استخدام در این پلیس به نشانی مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در خیابان طیب، کوی سرلت مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۷۲۱۴ و ۳۲۳۶۹۱۹۳ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 583702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.