بررسی مشکلات جایگاه‌های سوخت همدان در اولویت مدیریت شهری

عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: تعدادی از جایگاه‌های سوخت در شهر بلاتکلیف است، لذا باید مشکلات آن‌ها رفع شود. ‌

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر همدان، حمید بادامی نجات اظهار کرد: اجرای طرح شهاب، وضعیت قطار شهری، طرح جامع مدیریت شهری، برنامه راهبردی ۲۰ ساله شهر، آسفالت معابر، وضعیت جایگاه‌های عرضه سی ان جی، پل‌های عابر پیاده و طرح بهنام از جمله پروژه‌ها و طرح‌های بلاتکلیف مدیریت شهری در همدان است.

وی ادامه داد: طرح شهاب در دی ماه سال گذشته به شهرداری همدان ابلاغ شده که تاکنون اقدام مؤثری برای اجرای این طرح از طریق شهرداری انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر همدان افزود: مواردی در اصلاحیه طرح شهاب وجود دارد که در شورای اسلامی شهر مصوب و مورد تأیید اعضا قرار گرفته که تاکنون اقدامی در راستای اجرای آن نشده است.

وی با اشاره به انتقاد از نحوه مناقصه‌ها و واگذاری طرح‌های عمرانی شهرداری به پیمانکاران، گفت: در روند انجام مناقصه‌ها و عقد قرارداد پروژه‌ها باید با توجه به نظرات کارشناسی و بر اساس قانون عمل شود.

بادامی‌نجات تصریح کرد: اطلاعات مرتبط در زمینه فروش زمین‌ها نیز ناقص است که باید به سرعت این مشکل رفع شود؛ وقتی هنوز عرصه یک ملک، تملک نشده است، نباید اعیان آن به فروش گذاشته شود، چرا که اگر مالک عرصه مراجعه کند، شهرداری به راحتی متهم می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات جایگاه‌های عرضه سوخت سی ان جی با مالکیت شهرداری، خاطرنشان کرد: تعدادی از جایگاه‌ها بلاتکلیف است و باید مشکلات آن‌ها رفع شود، ضمن اینکه وضعیت نامطلوب پل‌های عابر پیاده سطح شهر نیز رفع نشده است و مردم نسبت به این شرایط گلایه دارند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: تکلیف طرح جامع شهر نیز بعد از گذشت چندین ماه هنوز مشخص نشده است، لذا باید مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 583688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.