اجرای نمایش خیابانی و موسیقی سنتی در شب‌های سمنان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری هفت برنامه نمایش خیابانی و اجرای موسیقی سنتی در سطح شهر خبر داد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای نمایش خیابانی و موسیقی سنتی در سطح شهر سمنان، اظهار کرد: برنامه‌های متنوع سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، عید سعید قربان، اعیاد دهه ولایت و روز مباهله با رویکرد نشاط اجتماعی در شهر اخلاق برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها به مدت هفت شب برگزار می‌شود، افزود: برنامه موسیقی سنتی از شنبه چهارم تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ در پارک سوکان آغاز و به مدت شش شب در پارک شقایق، میدان امام، خیابان شریعتی، پارک آبشار، پارک ۱۷ شهریور و خیابان امام ادامه خواهد داشت.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: نمایش خیابانی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر پنجشنبه نهم تیرماه در پارک شقایق اجرا می‌شود.

نجم با بیان اینکه تئاتر خیابانی یکی از بهترین نمونه‌های تئاتر است، تصریح کرد: در تئاتر خیابانی بازیگران و تولیدکنندگان نمایش، بدون واسطه با شهروندان چهره به چهره می‌شوند و ابزار مورد استفاده آنان محیط کوچه و بازار است.

وی از برگزاری نمایش طنز به مناسبت گرامیداشت عید سعید قربان، روز شنبه هجدهم تیرماه ساعت ۲۱ در پارک آبشار خبر داد و گفت: نمایش خیابانی به مناسبت اعیاد دهه ولایت، سه‌شنبه بیست‌ویکم تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ در پارک سوکان و در راستای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان تدارک دیده شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت روز مباهله، برنامه نقالی شنبه اول مردادماه ساعت ۱۹ در خیابان امام اجرا می‌شود، افزود: نقالی در شکل‌گیری شخصیت افراد بسیار تأثیرگذار است و می‌تواند به کودکان، جوانان و نوجوانان اعتماد به نفس لازم را ببخشد.

کد خبر 583659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.