۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
هدفون پرچم‌دار MW75 معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هدفون پرچم‌دار MW75 با درایور ۴۰ میلی‌متری، پشتیبانی از ANC و قیمت ۵۹۹ دلار معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Master & Dynamics سال‌ها است که هدفون‌هایی با طراحی پریمیوم و عملکرد بسیار خوب تولید می‌کند. هدفون جدید این شرکت MW75 نام دارد که به چهار میکروفون مجهز شده است تا محیط اطراف را بررسی کند. این هدفون دو حالت صدای طبیعی را ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها مخصوص استفاده عمومی و دیگری به طور خاص برای صدای انسان طراحی شده است.

هدفون پرچم‌دار MW75 از ترکیب آلومینیوم و چرم تولید شده است؛ در بخش بیرونی ایرکاپ‌ها از شیشه سکوریت استفاده شده است و پنل بیرونی ایرکاپ‌ها لمسی نیست و برای کنترل پخش محتوای صوتی باید از روش فیزیکی استفاده کرد. شرکت سازنده اعلام کرده که هدفون ذکر شده از درایور ۴۰ میلی‌متری استفاده کرده است تا صدای فراگیر ویژه که مختص به هدفون‌های این شرکت است، پخش شود.

هدفون MW75 می‌تواند تشخیص دهد که روی گوش کاربر قرار گرفته است یا خیر؟ این محصول با اپلیکیشن اختصاصی Master & Dynamic برای تنظیم نحوه پخش محتوای صوتی سازگاری دارد و در صورت فعال بودن ANC تا ۲۸ ساعت موسیقی پخش می‌کند؛ در صورت غیرفعال بودن ANC شارژدهی محصول به حداکثر ۳۲ ساعت می‌رسد. کاربران می‌توانند با ۱۵ دقیقه شارژ کردن این هدفون، شش ساعت به موسیقی گوش دهند.

هدفون MW75 از ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ در چهار رنگ وارد بازار می‌شود، مدل اول از بدنه خاکستری تیره با چرم مشکی، مدل دوم از بدنه نقره‌ای با چرم خاکستری، مدل سوم از بدنه نقره‌ای با چرم قهوه‌ای و مدل چهارم از بدنه مشکی با چرم مشکی استفاده می‌کند. قیمت این محصول با افزایش ۱۰۰ دلاری نسبت به قبل ۵۹۹ دلار شده است.

کد خبر 583549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.