دانشگاه هنر یکی از اخلاقی‌ترین دانشگاه‌های کشور است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اصفهان گفت: دانشگاه هنر مرکز علمی ارزشمندی است که با کمبود بضاعت و ضعف در امکانات توانسته نیروهای افتخارآفرینی را با برخورداری از سیستم آموزشی قوی تربیت کند و به جامعه تحویل دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدتقی ابطحی ظهر امروز _یکم تیرماه_ در مراسم تودیع رئیس سابق دانشگاه هنر اصفهان و معارفه سرپرست جدید این مرکز علمی با اشاره به اینکه انسان در مسند مدیریت می‌تواند مشکل‌گشای مردم باشد، اظهار کرد: مدیریت نعمت الهی است و انسان در این جایگاه می‌تواند مشکل‌گشای مردم باشد.

وی با بیان اینکه درحال‌حاضر مسئولان جامعه از جنس کارمندی و دانشجویی هستند، افزود: این اتفاق یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، دانشگاه هنر نیز یکی از اخلاقی‌ترین دانشگاه‌های کشور است؛ این مرکز علمی با وجود استادان، کارمندان و دانشجویان یکی از بهترین و اخلاقی‌ترین دانشگاه‌های کشور است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر اصفهان تصریح کرد: اقشار مختلف مردم برای فضای دانشگاه هنر قداست قائل هستند زیرا معتقدند موقعیت ارزشمند این مرکز علمی قابل تکریم است. دانشگاه هنر مرکز علمی ارزشمندی است که با کمبود بضاعت و ضعف در امکانات توانسته نیروهای افتخارآفرینی را با برخورداری از سیستم آموزشی قوی تربیت کرده و به جامعه تحویل دهد.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از دانشگاه‌ها برخوردار بوده و تعدادی هم جزو کم‌برخوردارها به حساب می‌آیند، دانشجویان دانشگاه هنر باید از امکانات کافی برای تحصیل برخوردار باشند و این فرآیند حق طبیعی این گروه از دانشجویان جامعه است.

ابطحی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی ضعف امکانات و کم برخوردار بودن باعث نشده که چرخ فعالیت دانشگاه هنر متوقف شود، گفت: این دانشگاه در سخت‌ترین شرایط به روند کار خود ادامه داده است و در اپیدمی کرونا نیز روند آموزش عملی و کارگاهی و چرخ فعالیت این دانشگاه از آموزش به دانشجویان باز نماند و به کار خود ادامه داده که این اتفاق بزرگ و خوبی برای یک مرکز علمی در استان اصفهان است.

کد خبر 583487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.