باد و گردوخاک پدیده غالب روزهای آینده اصفهان/کاهش ۳ درجه‌ای دمای هوا

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تا سه درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: وزش باد در مناطق شرقی همراه با گردوخاک و غبار محلی است و از فردا تا روز پنجشنبه پدیده غالب هواشناسی وقوع باد و گردوغبار خواهد بود.

حجت‌الله علی‌عسکریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده برقراری جوی نسبتاً پایدار بر روی استان است و آسمان به صورت صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید و در برخی مناطق گاهی همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به احتمال وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، افزود: وزش باد در مناطق شرقی همراه با گردوخاک و غبار محلی است و از فردا تا روز پنجشنبه پدیده غالب هواشناسی وقوع باد و گردوغبار خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تا سه درجه‌ای بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۶ و در خنک‌ترین زمان به ۲۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد همچنین خنک‌ترین نقطه استان بویین‌و میاندشت و فریدون‌شهر با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد و گرم‌ترین نقطه استان نیز کاشان با دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد است.

کد خبر 583262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.