گوشی پوکو X4 GT چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی پوکو X4 GT به تراشه Dimensity 8100 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی وارد بازار خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی پوکو X4 GT احتمالاً دارای صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی LCD با وضوح تصویر Full HD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۶۵۰ نیت است. این نمایشگر با لایه‌ای از جنس گوریلاگلس ۵ پوشانده خواهد شد تا در برابر خط و خش و ضربه مقاوم بیشتری داشته باشد. این محصول به تراشه Dimensity 8100 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی وارد بازار خواهد شد.

گوشی پوکو X4 GT دارای یک باتری ۵۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی خواهد بود. انتظار می‌رود که این محصول به دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شود، یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه خواهد شد که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی پوکو X4 GT به صورت پیش‌فرض به سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری اختصاصی پوکو مجهز شده است و از گزینه‌های ارتباطی مانند وای‌فای 802.11ac، بلوتوث ۵.۲ و NFC پشتیبانی خواهد کرد. همچنین، این محصول دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. گوشی پوکو X4 GT در واقع نسخه بهینه‌شده ردمی نوت 11T Pro 5G خواهد بود، هنوز مشخص نیست که این گوشی هوشمند چه زمانی در بازار هند عرضه خواهد شد.

کد خبر 583082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.