زیدان: هنوز چیزهای زیادی برای ارائه کردن دارم

سرمربی سابق رئال‌مادرید پس از مدتی دوری از میادین فوتبال، دوست دارد به بازی بازگردد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، «زین‌الدین زیدان» تمایل خود را برای بازگشت به مربیگری ابراز کرده، آن هم درحالی‌که خبرهایی درخصوص انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی فرانسه یا باشگاه پاری‌سن‌ژرمن شنیده می‌شود.

سرمربی ۴۹ ساله فرانسوی، باشگاه رئال‌مادرید را در سال ۲۰۲۱ ترک کرد و از آن زمان به هیچ تیم دیگری نرفت. او مدت‌هاست که به‌عنوان نامزد احتمالی جانشینی مائوریسیو پوچتینو در پاری‌سن‌ژرمن معرفی می‌شود، اما صحبت‌ها درمورد قرارداد قریب‌الوقوعش با قهرمان فرانسه در هفته‌های اخیر کمرنگ‌تر شده است؛ چراکه «کریستوف گالتیه» به‌عنوان گزینه اصلی تصاحب این پس محسوب می‌شود.

با وجود رد احتمال پیوستن زیدان به پی‌اس‌جی، وی در مصاحبه‌ای با تله فوت تأیید کرد که قصد دارد در آینده نزدیک به دنیای مربیگری بازگردد. اسطوره فرانسه در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز هم می‌تواند چیز جدیدی در فوتبال ارائه دهد، خندید و پاسخ داد: بله. چیزهای زیادی برای ارائه کردن دارم و می‌خواهم در این مسیر به کار خود ادامه دهم.

وی افزود: هنوز هم عطش این شغل را دارم چون درباره فوتبال صحبت می‌کنیم و من عاشق فوتبال هستم. ۵۰ سال از عمر من سپری شده و از همه چیز راضی هستم. این خوشحالی من از هر چیزی مهم‌تر است.

پس از مذاکرات مثبت با تیم لیگ برتری فرانسه در اوایل این ماه، به نظر می‌رسید زیدان جایگزین پوچتینو در پاریس شود. با این حال شانس حضور زیدان روز به روز کمرنگ‌تر شد تا جایی که می‌توان گفت او فعلاً قرار نیست راهی پارک دو پرنس شود.

جست‌وجوی پی‌اس‌جی برای یافتن مربی جدید مسیر متفاوتی به خود گرفته است و آن‌ها اکنون در حال مذاکره برای به خدمت گرفتن کریستوف گالتیه از نیس هستند. این باشگاه قرار است در آینده‌ای نزدیک پوچتینو را برکنار کند.

کد خبر 582963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.