۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
ضرورت توسعه فرهنگ کتابخوانی

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری صدرا گفت: ضروری است مجموعه مسجد امام رضا (ع) مرکز فعالیت‌های فرهنگی و کتابخوانی بانوان و سایر اقشار مردم قرار گیرد و باتوجه به جاذبه‌های محیطی و موقعیت آن در ورودی شهر به‌توان از ظرفیت آن به خوبی بهره برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس فرج زاده، امروز _یک‌شنبه‌، بیست و نهم خردادماه_ در بازدید از کتابخانه بانوان مسجد امام رضا (ع) با تأکید بر نقش و اهمیت کتاب و ضرورت توسعه فرهنگ کتابخوانی به شیوه‌های مختلف و بدیع اظهار کرد: ضروری است مجموعه مسجد امام رضا (ع) مرکز فعالیت‌های فرهنگی و کتابخوانی بانوان و سایر اقشار مردم قرار گیرد و باتوجه به جاذبه‌های محیطی و موقعیت آن در ورودی شهر به‌توان از ظرفیت آن به خوبی بهره برد.

وی با اشاره به مساجد و مراکز منطقه‌ای فرهنگی در شهر صدرا و کمبود زیرساخت‌های فرهنگی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ با پیگیری‌های شهردار صدرا و مصوبه شورای اسلامی شهر برخی مراکز فرهنگی و زمین‌های ورزشی در سطح شهر ساخته و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، اما تلاش می‌کنیم با حمایت از مجموعه‌های اصیل فرهنگی، توسعه تمام جوانب فرهنگی را به پیش ببریم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا گفت: برنامه ریزی برای حضور و مشارکت هرچه بیشتر بانوان در برنامه‌های فرهنگی و کتابخوانی لازم است و باید علایق آنان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در راه‌اندازی کتابخانه بانوان مسجد امام رضا (ع)، برگزاری دوره‌های مطالعاتی و فرهنگی برای بانوان، برگزاری جلسات نقد کتاب و ایجاد کلاس‌های آموزشی و راهکارهایی برای تقویت این اقدامات ارائه شد.

کد خبر 582912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.