تجلیل از شایستگان تقدیر «جایزه کتاب سال» با حضور وزیر فرهنگ

مراسم اهدای جوایز پدیدآورندگان آثار شایسته تقدیر سی‌ونهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران سه‌شنبه _چهاردهم تیرماه_ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم اهدای جوایز پدیدآورندگان آثار شایسته تقدیر سی‌ونهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران سه‌شنبه _چهاردهم تیرماه_ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

این مراسم ساعت ۱۰ صبح در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، تالار رودکی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، تنها کتاب‌هایی در این جایزه مورد داوری و ارزیابی قرار می‌گیرند که پدیدآورنده یا ناشر کتاب، کاربرگ ثبت‌نام را در تارنمای جایزه تکمیل و به همراه دو نسخه از کتاب به دبیرخانه ارسال کند. همچنین گفتنی است آثار دریافت شده بازگردانده نخواهند شد.

کتاب‌های داستان کوتاه، داستان بلند، رمان بزرگسال، پژوهش و نقد ادبی (تألیف)، مستندنگاری، شعر بزرگسال و شعر کودک‌ونوجوان به دلیل همپوشانی با «جایزه جلال آل‌احمد» و «جشنواره شعر فجر» در جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران داوری و بررسی نمی‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.ketabsal.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۹۱۰۰۶۳۶۳-۰۲۱ داخلی ۲۷۰ الی ۲۷۸ تماس بگیرند.

این برنامه به صورت زنده از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران و بن‌سازه (پلتفرم) اسکای‌روم به نشانی‌های زیر نیز پخش خواهد شد:

http://aparat.com/khaneketab/live

https://www.skyroom.online/ch/khaneketab/khaneketab۲۸۱

کد خبر 585570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.