تصویر جدیدی از شیائومی ۱۲ اولترا منتشر شد

تصویر جدید شیائومی ۱۲ اولترا درستی رندرهای پیشین و برآمدگی غول‌پیکر آن را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در توئیتر عکس جدیدی از نمونه واقعی پرچم‌دار آینده شیائومی، یعنی شیائومی ۱۲ اولت را به اشتراک گذاشته شده است. این تصویر نشان می‌دهد که غول فناوری چینی بر دوربین پرچم‌دار بعدی خود بسیار تمرکز دارد و این موضوع با اطلاعاتی که قبلاً از این دستگاه فاش شده است، مطابقت دارد.

شایعات پیشین ارائه شده نشان می‌دهد که شیائومی ۱۲ اولت را از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) بهره خواهد برد. یک دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی نیز دوربین اصلی را همراهی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این گوشی به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1، نمایشگر ۶.۷۳ اینچی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۱۲۰ وات مجهز شده است.

به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ اولت را به صورت رسمی در ماه جولای معرفی خواهد شد. افشاگر معروف خبرهای فناوری، پیش از این اطلاعات جالبی درباره این گوشی منتشر کرده است. به گفته وی گوشی‌های پرچم‌دار آینده شیائومی با کد L2S، L1 و L3S حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه خواهند شد؛ این کدها به ترتیب به شیائومی ۱۲ اولت را، شیائومی ۱۲ اس و شیائومی ۱۲ اس پرو مربوط هستند.

کد خبر 582897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.