رفع مشکلات بانوان اولویت شورای ششم یزد

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه شورای ششم در تلاش برای رفع مشکلات بانوان شهر است، گفت: تحقق جامعه پویا، سالم و متعالی بدون توجه به نقش بانوان امکان‌پذیر نیست.

فاطمه زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص توجه به مشکلات بانوان و رفع آن، اظهار کرد: به تازگی در قوانین کشور به چالش‌هایی که بانوان با آن مواجه هستند نیز توجه شده است.

وی قانون حمایت از جوانی جمعیت را بسیار مهم و مؤثر دانست و ادامه داد: لازم است زیرساخت‌های مورد نیاز برای عملیاتی و اجرایی شدن این قانون فراهم شود.

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز نگاه بسیار ویژه‌ای در ارتباط با زنان و احترام به آنها داشته‌اند و دارند.

وی با بیان اینکه شورای ششم یزد در تلاش برای رفع مشکلات بانوان شهر است، گفت: در صورتی می‌توانیم به پیشرفت و رشدی همه‌جانبه در شهر برسیم که از زنان و بهره‌مندی از ایده‌ها و نظرات آنها غفلت نکنیم، چرا که نیمی از جامعه را این قشر تشکیل می‌دهند.

زارع تصریح کرد: اگر به دنبال جامعه‌ای پویا، سالم، متعالی و پیشرفته هستیم، باید به نقش زنان در آن توجه کنیم، زیرا بی‌توجهی به این قشر از جامعه زمینه‌ساز معضلات فراوانی است.

وی تاکید کرد: مسئولان به ویژه افرادی که در مسائل فرهنگی و اجتماعی مسئولیت دارند، باید توجه به حوزه زنان و خانواده را در اولویت قرار دهند، چرا که این موضوع نقش مهمی در تحقق اهداف جامعه دارد.

کد خبر 582806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.