روند افزایش دما تا پایان هفته ادامه دارد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا طی ۲۴ساعت آینده خبر داد و گفت: روند افزایش دما تا پایان هفته ادامه دارد و با ورود امواج ضعیف در آخر هفته، ‌روبه کاهش می‌رود.

حجت‌الله علی‌عسکریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده برقراری جوی پایدار تا سه روز آینده در استان است و آسمان در این مدت به شکل صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به گذر موجی ضعیف از اواخر هفته روی استان اصفهان، افزود: احتمال وزش باد نسبتاً شدید و گاهی شدید، افزایش ابر و در نیمه شمالی استان انتظار می‌رود که در بخش شمال شرقی منجر به کاهش کیفیت دید و خیزش گردوخاک خواهد شد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: روند افزایش دما تا پایان هفته ادامه دارد و در روزهای آخر هفته روبه کاهش می‌رود، کاشان با دمای ۴۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بویین‌میاندشت با دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه پیش‌بینی می‌شود.

وی دمای هوای اصفهان در خنک‌ترین ساعت‌های امروز را ۴۰ درجه سانتی‌گراد دانست و خاطرنشان کرد: کمینه دمای هوای اصفهان نیز به ۲۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، با ورود امواج ضعیف ناپایداری در پایان هفته شاهد افزایش ابر در آسمان خواهیم بود که در روز پنجشنبه با وزش باد شدید همراه است و در مناطق شرقی، گردوخاک محلی را به دنبال دارد.

کد خبر 582759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.