تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو در کمربندی شرق اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از وقوع تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو درپی نشت مواد روغنی از یک تانکر حامل مواد روغنی در سطح جاده، خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت چهار بامداد امروز _ بیست‌وهشتم خردادماه_ تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو در کمربندی شرق اصفهان رخ داد که بلافاصله مأموران پلیس راه استان به محل وقوع تصادفات اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد علت وقوع این حادثه ریخته شدن مواد روغنی و شیمیایی روی سطح جاده است که منجربه لغزنده شدن محور و سر خوردن خودروها شده است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: بلافاصله با همکاری اداره راه نسبت به خاک‌ریزی در دو محور بهارستان به اصفهان و سجزی به اصفهان و پاکسازی سطح جاده از مواد روغنی اقدام شد.

وی با اشاره به شناسایی کامیون تانکردار حامل مواد روغنی که مخزن آن سوراخ شده و درحال نشت روغن بر روی جاده بود، تصریح کرد: این خودرو در شانه خاکی کمربندی شرق متوقف و راننده آن برای انجام تحقیقات به یگان انتظامی منتقل شد.

سرهنگ زارع با بیان اینکه هر دو مسیر مذکور باز است و تردد در آنها جریان دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان رانندگی با سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 582490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.