شهدای حزب موتلفه در پیروزی انقلاب نقش مهمی ایفا کردند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: شهدای حزب موتلفه شهیدان بخارایی، صفارهرندی، نیک‌نژاد و امانی در حرکت‌های مردمی برای پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی بقیه‌الله‌الاعظم کاشان، اظهار کرد: شهدای حزب موتلفه در سکوت مرگبار آن دوران به حرکت‌های مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی جان تازه بخشیدند.

وی با اشاره به سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج استادان، افزود: شهید چمران الگو و سرلوحه عملی و انقلابی برای جامعه دانشگاهی کشور است.

امام جمعه کاشان گفت: ضرورت توجه به نقش الگویی این شهید اندیشمند و ویژگی‌های علمی، اخلاقی و شخصیتی شهید دکتر مصطفی چمران باید در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مورد توجه باشد.

وی در منطقه با اشاره به سالروز جهاد سازندگی گفت: لقب «سنگرسازان بی‌سنگر» گرانبهاترین مدال افتخار از سوی امام خمینی (ره) به جهادگران بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود: رزمندگان جهادی در هشت سال دفاع مقدس خط مقدم را می‌شکافتند و نخستین گروهی بودند که خود را به خطوط مقدم جبهه می‌رساندند تا برای رزمندگان استحکامات ایجاد کنند.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان با تاکید بر اینکه قطع دوربین‌های فراپادمانی آژانس انرژی اتمی اولین گام ایران در واکنش به قطعنامه اخیر است، گفت: اگر شیطنت‌ها ادامه پیدا کند این گام‌ها ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: همه می‌دانیم که هدف غرب به همراه رژیم صهیونیستی، کسب امتیاز از مذاکرات است اما آنان بیش از ۴۰ سال این انقلاب را تجربه کردند و باید بدانند این انقلاب به کسی باج نمی‌دهد و در دهن زورگو می‌زند. نسخه ۴۰ ساله ما نسخه مقاومت است.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: مسئولان و مدیران باید سبک زندگی خود را بر مبنای سبک ایرانی و مردمی قرار دهند.

وی با اشاره به ویژگی‌های حکومت امیرالمومنین (ع) خطاب به مسئولان کشور، اظهار کرد: نسبت به مردم مهربان باشید و بار سنگین بر روی دوش آنها نگذارید. مسئولان کشور مشکل گرانی را حل کنند و به داد مردم برسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور در روز گذشته به استان، و مصوب شدن ۲۱۷ مصوبه، تصریح کرد: بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار سفر بود که به استان اختصاص داده شد، اگر این رقم درست مدیریت شود حتماً تحول لازم را در استان ایجاد می‌کند.

کد خبر 582386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.