«قصه‌های آقای وزیر» به شبکه یک می‌آید

مستند «قصه‌های آقای وزیر» با روایتی نو و جذاب از سبک زندگی و مدیریت دانشمند و وزیر انقلابی شهید مصطفی چمران از شبکه یک پخش می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سیما، محسن مقصودی، اظهار کرد: قصه‌های آقای وزیر که در سه قسمت یک ساعته تهیه شده است به معرفی ویژگی‌های مدیریتی شهید چمران و زندگی علمی و اجتماعی وی اختصاص دارد و اطلاعات مفیدی برای مدیران و نسل جوان در بر دارد.

تهیه‌کننده مستند قصه‌های آقای وزیر با بیان اینکه در این مستند با هم‌رزمان، دوستان، همکاران و شخصیت‌های علمی مرتبط با شهید چمران گفت‌وگو شده است، اظهار کرد: این مستند به مناسبت سی‌ویکم خرداد ۱۳۶۰ سالگرد شهادت شهید چمران تهیه شده است؛ وزیری که هنگام شهادت در زیرزمین ساختمان نخست‌وزیری زندگی می‌کرد و مسکن و خودروی شخصی نداشت.

مستند «قصه‌های آقای وزیر» کاری از گروه برنامه‌سازی ثریا و با کارگردانی محمد نوروزی است و از امشب، بیست‌ونهم خرداد تا سه‌شنبه سی‌ویکم خرداد ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه یک پخش خواهد شد.

شهید چمران در آخرین روز خردادماه سال ۱۳۶۰ که برای معرفی و توجیه فرمانده جدید محور به منطقه جنگی دهلاویه رفته بود، در خط مقدم نبرد، بر اثر اصابت ترکش خمپاره ۶۰ دشمن زخمی شد و کمک‌های اولیه در بیمارستان سوسنگرد روی وی انجام گرفت. او سپس با آمبولانس به اهواز منتقل شد اما وقتی پیکر بی‌جان او به اهواز رسید به شهادت رسید.

«قصه‌های آقای وزیر» به شبکه یک می‌آید

کد خبر 562015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.