آغاز طرح آموزشی آتش‌نشان داوطلب در کاشان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از آغاز دوره آموزشی آتش‌نشان داوطلب با عنوان «هر شهروند یک آتش‌نشان» در کاشان خبر داد.

محمدعلی پیراسته در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این طرح، داوطلبان در یک دوره ۱۶ ساعته (مقدماتی) شرکت می‌کنند و آموزش‌های لازم ازجمله آشنایی با سازمان آتش‌نشانی، اهمیت و نقش آتش‌نشانان داوطلب، تئوری حریق، ایمنی در منزل، خاموش کننده‌های دستی و جعبه F، سیستم‌های اعلام و اطفای حریق و ایمنی در برابر زلزله را فرا می‌گیرند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از تیرماه آغاز و گروه‌بندی دوره توسط واحد آموزش سازمان انجام می‌شود، افزود: این دوره با زمان‌بندی‌های مشخص برگزار می‌شود و هر داوطلب با گذراندن دوره، مدرک حضور در آن را دریافت خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: شهروندان بالای ۱۸ سال می‌توانند با ارسال مشخصات خود شامل نام و نام‌خانوادگی، تاریخ تولد، میزان تحصیلات، شغل و شماره تماس، به سامانه پیامکی سازمان به شماره ۱۰۰۰۰۰۱۲۵۰۰۰ ثبت‌نام اولیه را انجام و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۵۵۵۳۲۵۰۱ واحد آموزش سازمان تماس بگیرند.

کد خبر 582367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.