آموزش سلامت شهروندی در رادیو شهر سمنان

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان گفت: به‌منظور ارتقای سطح سلامت شهروندان و سطح آموزه‌های مورد نیاز زندگی شهری، پادکست‌های آموزشی با همراهی رادیو شهر سمنان تهیه می‌شود.

محسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی تفاهمنامه منعقد شده با مرکز بهداشت شهرستان سمنان، کلینیک مهد کرامت، کلینیک امام رضا (ع) و دانشگاه علوم پزشکی سمنان، این مرکز با همراهی رادیو شهر شهرداری تولید پادکست‌های آموزشی در موضوعات مختلف مشاوره، تغذیه، درمان و طب سنتی را آغاز کرده است.

وی با تاکید بر استفاده از کارشناسان و پزشکان متخصص مراکز فوق در برنامه‌سازی، افزود: این پادکست‌های آموزشی به صورت هفتگی و با عنوان سه‌شنبه‌های سلامت، از طریق فضای مجازی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان با اشاره به فعالیت‌های مرکز سلامت و مشاوره شهرداری این شهر در زمینه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی، خاطرنشان کرد: آموزش‌های مستمر در حوزه‌های تغذیه، روان‌شناسی و سایر حوزه‌های سلامت‌محور، همواره در دستور کار شهرداری قرار داشته است تا نگاه کارکنان و شهروندان به حوزه سلامت جسم و روان تقویت شود.

مظاهری تصریح کرد: رعایت بهداشت کمک بسیاری به بهبود سلامت جسم و روان شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری‌ها می‌کند.

کد خبر 582158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.