انتقال اطلاعات واتساپ از اندروید به iOS آسان‌تر می‌شود

واتساپ قابلیت جدیدی را به ابزار موجود Move to iOS اپل اضافه می‌کند تا انتقال اطلاعات این پیام‌رسان از iOS به اندروید آسان‌تر شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، واتساپ با اضافه کردن قابلیت جدیدی به ابزار موجود " Move to iOS" اپل، انتقال اطلاعات این پیام‌رسان از iOS به اندروید را آسان‌تر می‌کند. البته این ویژگی واتساپ هم‌اکنون در حالت بتا قرار دارد و ممکن است در طول فرآیند انتقال با مشکلاتی مواجه شوید. به منظور انتقال فایل‌های خود، به صفحه Apps and Data transfer مراجعه کنید، پس از انتخاب گزینه Move data from Android، آیفون به دنبال اپ Move to iOS در دستگاه قدیمی کاربر می‌گردد و با آن اتصال برقرار می‌کند.

کاربران در این مرحله می‌توانند اپ‌ها، فایل‌ها و مخاطبان خود را انتخاب کنند تا آن را به آیفون انتقال دهند. پس از اجرای واتساپ برای اولین بار، باید احراز هویت کنید در این صورت همه چت‌ها به صورت ایمن به مقصد جدید منتقل می‌شوند. پس از تکمیل فرآیند انتقال، می‌توانید چت‌های خود را در iCloud Drive پشتیبان‌گیری کنید تا انتقال آن‌ها به آیفون‌های جدید آسان‌تر شود.

به نظر می‌رسد که اپ Move to iOS برای افرادی در دسترس است که از اندروید پنج و جدیدتر و iOS 15.5 و بالاتر استفاده می‌کنند. پیش از این کاربران واتساپ که iOS را جایگزین اندروید می‌کردند، مجبور بودند تاریخچه چت خود را در دستگاه قبلی رها کنند یا راه‌های بسیار پیچیده‌ای برای انتقال داده‌های خود پیدا کنند.

کد خبر 582067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.