برنامه‌های فرهنگی متناسب با نیازهای محله‌های مشهد اجرا می‌شود

معاون شهردار رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: برنامه‌های فرهنگی متناسب با نیازسنجی صورت گرفته در محله‌های این کلان‌شهر اجرایی می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین باغگلی در جلسه معارفه معاون فرهنگی منطقه سه شهرداری مشهد، اظهار کرد: در رویکرد جدید مدیریت شهری، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد توجه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار دارند و انتظار می‌رود که در این منطقه نیز فعالیت جدی‌تری را در حوزه فرهنگی شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه مسئول جریان فرهنگی در هر منطقه، شهردار آن منطقه است، افزود: مأموریت فرهنگی در منطقه بر عهده شهردار آن است و تحقق رویکردهای فرهنگی را از شهردار هر منطقه می‌خواهیم؛ همچنین معاونان فرهنگی مناطق بازوان کلیدی حوزه فرهنگی در مناطق هستند.

معاون شهردار مشهد با تاکید بر اینکه تمام معاونان فرهنگی مناطق با مشارکت یکدیگر و با فرماندهی شهردار منطقه، یک حرکت فرهنگی خوب را رقم بزنند، ادامه داد: با توجه به تفاوتی که در مناطق مختلف وجود دارد، انتظار داریم تا برنامه‌های متناسب با نیازهای هر منطقه و رویکرد خانواده‌محوری، توجه به حوزه زنان، گروه‌های خاص و آسیب‌دیدگان اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه ستادی و برنامه‌ریزی و حوزه پایش به دلیل وجود رویکرد فرهنگی اعضای شورای ششم از ساکنان مناطق حمایت خواهیم کرد و پیگیری‌های مالی برای عملکرد بهتر در عملیات فرهنگی انجام خواهد شد، زیرا اعضا با جدیت زیادی پیگیر مسائل فرهنگی شهر هستند.

باغگلی با اشاره به فرایند اختصاصی برای ارزیابی معاون فرهنگی در مناطق، تصریح کرد: واسپاری زیرساخت‌های موجود در منطقه باید در خود مناطق صورت گیرد تا قدرت عملیات در منطقه ارتقا پیدا کند.

کد خبر 581960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.