مشارکت ۳۰۵ مدرسه در «طرح مدارس همدل»

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه ۶۶۷ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان در طرح مدارس همدل تحصیل می‌کنند، گفت: ۳۰۵ مدرسه در طرح مدارس همدل مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرش محمدحسینیان اظهار کرد: طرح ملی مدارس همدل برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان مستعد و دارای انگیزه بالای علمی و با نگاه توسعه تعاملات انسان‌دوستانه و خیرخواهانه با همکاری سازمان آموزش‌وپرورش استان در حال اجرا است.

۶۶۷ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان در «طرح مدارس همدل»

وی افزود: ۳۰۵ مدرسه در طرح مدارس همدل مشارکت دارند که از این تعداد ۲۱۵ مدرسه مشارکت‌کننده در این طرح از مدارس غیرانتفاعی، ۶۶ مدرسه هیئت امنایی و ۲۴ مدرسه نیز نمونه دولتی هستند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به حضور ۶۶۷ دانش‌آموز مورد حمایت در این طرح، تصریح کرد: ۳۴۱ دانش‌آموز دختر و ۳۲۶ دانش‌آموز پسر در مقاطع مختلف ابتدایی و متوسطه با مشارکت مدیران نیکوکار، در این مدارس تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ خیر و احسان به عنوان یکی از اهداف این طرح است، گفت: بسترسازی مناسب برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان تحت حمایت همچنین گسترش و تأمین همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی از جمله دیگر اهداف طرح مدارس همدل است.

کد خبر 581947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.