رفع محرومیت از چهره محله بابوکان در دستور کار شهرداری

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان در خصوص رفع محرومیت از چهره محله بابوکان توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در دیدار مردمی با اهالی محله بابوکان که در مسجد حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) این محله برگزار شد، اظهار کرد: تغییر رویکرد محله‌محوری و ارتقای کیفی محله‌ها یکی از مسائل مهمی است که در این دوره مدیریت در دستور کار قرار گرفته است و بر همین اساس سال گذشته با حضور اهالی و همفکری معتمدان محله‌ها، بخشی از نقاط ضعف محله را شناسایی و برای اجرا با تشکیل میز محلات اولویت‌بندی کردیم.

وی با بیان اینکه بازگشایی گلوگاه‌های محلی و مسکونی، روکش و آسفالت معابر از مهمترین مطالبات محله بابوکان بوده است که برای انجام آن در سال جاری برنامه‌ریزی شده است، افزود: احداث زمین ورزشی و ورزش باستانی از دیگر موارد پیشنهادی شهرداری است که اگر اهالی محله مشارکت و زمینی را در اختیار شهرداری قرار دهند تا سال آینده یک زورخانه محلی احداث می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تاکید کرد: زیباسازی، ایجاد پاتوق ورزشی و فعالیت فرهنگی ورزشی در دل محلات، ساماندهی گلزار شهدای بابوکان (رنگ‌آمیزی سالن گلزار شهدا و تأمین روشنایی و تجهیزات) از دیگر مطالبات به ثمر نشسته در محله بابوکان است.

وی کمک به فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی مساجد و فعالیت مشترک فرهنگی مساجد و هیئت امنا با معاونت فرهنگی شهرداری منطقه دو را از دیگر فعالیت مشترک مساجد و شهرداری برشمرد و تاکید کرد: برای رفع مشکلات اراضی کشاورزی داخل محدوده منطقه نیز پیگیری‌های لازم از طریق مراجع ذی‌ربط و سایر ادارات و دستگاه‌های متولی امر در حال انجام است.

صیرفی‌نژاد گفت: منطقه دو شهرداری اصفهان مردم شهیدپرور محلی زیادی دارد، اما تاکنون ارائه خدمات در خور شأن آنها نبوده است و به‌رغم ایثارگری‌ها از قطار توسعه جا مانده است، لذا باید در این دوره مدیریت شهری با همت جهادی کاستی‌ها را در این دوره مدیریت شهری جبران کنیم.

عزم مدیریت شهری اصفهان برای رفع محرومیت از محله‌های کم‌برخوردار

محمدرضا فلاح، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این دیدار مردمی گفت: با توجه به اینکه محله بابوکان جزو محله‌های محروم منطقه دو شهرداری به‌شمار می‌رود، به طور ویژه در بودجه شهرداری دیده شده است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر از ریز مشکلات و مطالبات مردم اطلاع زیادی ندارند و این وظیفه مردم است که مشکلات را به گوش نمایندگان و منتخبان خود در شورای اسلامی شهر برسانند، افزود: تلاش برای آسایش و رفاه مردم شهر اصفهان برای اینکه سرآمد همه شهرها باشد، وظیفه مدیران متعهد است و در این دوره از مدیریت شهری ما چندین بار به محله منطقه دو از جمله بابوکان سر زده‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: محله بابوکان جزو محله‌های محروم اصفهان است و به همین دلیل در بودجه پیش‌بینی شده امسال شهرداری؛ چندین مورد ردیف بودجه‌ای به آن اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در این دوره از شورا و شهرداری گفتمانی را سرلوحه امور فرهنگی، مردمی، انقلاب و احیای ارزش‌های دینی و انقلابی قرار داده‌ایم که در راستای عدالت‌محوری باشد.

فلاح گفت: روزگاری جوانانمان در جبهه‌های جنگ حاضر شدند تا دشمن به آب و خاک این کشور تجاوز نکند و امروز ما مسئولان که با رأی مردم انتخاب شده‌ایم، وظیفه داریم تلاش کنیم تا آسایش و رفاه را برای آنها فراهم کنیم.

کد خبر 581945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.