تخصیص اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی برای اجرای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۷

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: امسال بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های محله‌محور در دو محله "پوریای‌ولی" و "شاهد" اختصاص یافته است.

علی‌اصغر شاطوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در سال جاری با توجه به تاکید اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص محله‌محوری، اجرای پروژه‌های مورد نیاز در محله‌های هدف را در دستور کار قرار دادیم که در این راستا دو محله "پوریای‌ولی" و "شاهد" در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برای هر محله اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که در مجموع بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان است، افزود: این اعتبارات در راستای انجام اقدامات عمرانی، زیباسازی و خدمات شهری در دو محله پوریای‌ولی و شاهد هزینه خواهد شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: درخواست مهم شهروندان محله "پوریای‌ولی"، ساماندهی خیابان ۱۵ خرداد و ۲۲ بهمن است که در دستور کار قرار گرفت و در مرحله تصویب طرح‌ها در سازمان طراحی است.

وی ساماندهی مادی فدن، قسمت‌هایی از زمین‌های بایر اشراق جنوبی و زیرسازی این زمین‌ها همچنین زیباسازی و انجام دیوارنگاره‌ها برای محله پوریای‌ولی را از اقدامات در نظر گرفته شده دانست و گفت: از جمله پروژه‌های تعریف شده برای خیابان شاهد، پروژه زیباسازی محله و زیباسازی دیوارنگاره‌ها و فضای سبز، ایجاد پاتوق‌های شهری و بدنه‌سازی انهار داخل خیابان است.

شاطوری اتصال خیابان شاهد و اوحدی را از دیگر خواسته‌های اصلی این محله‌ها خواند و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای این اقدام در معاونت ترافیک شهرداری در حال بررسی است که اگر از این منظر دچار اشکال نباشد، اجرایی خواهد شد.

وی از شهروندان منطقه هفت خواستار همکاری با شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی شد و افزود: در صورتی که شهروندان پیشنهادی برای بهبود این دو محله دارند، می‌توانند با مراجعه به شهرداری موارد مدنظر را مطرح کنند تا پس از انجام بررسی، اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 581781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.