ارز های دیجیتال آینده دار ۲۰۲۲
خرید ارزهای دیجیتال آینده دار

امروزه یکی از محبوب ترین موضوعات در بین تمام رسانه ها، دنیای کریپتوکارنسی و یا همان ارزهای دیجیتال می باشد. ما در این مقاله به بررسی و معرفی برخی از بهترین ارز های دیجیتال آینده دار ۲۰۲۲ پرداختیم، امیدوارم استفاده های لازم را برده باشید.

امروزه بسیاری از سرمایه گذاران در پی یافتن ارزهای دیجیتال آینده دار ۲۰۲۲ هستند تا بتوانند پول خوبی بر جیب بزنند. امروزه از بیت‌کوین و اتریوم گرفته تا دوج کوین و تتر، هزاران ارز دیجیتال گوناگون وجود دارند که می‌توان در ابتدای کار در دنیای کریپتوکارنسی، به روی آنها سرمایه گذاری کرد. اما پیدا کردن ارزهای دیجیتال مناسب به منظور سرمایه گذاری فعلی، که تنش‌های بسیار زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال وجود دارد کار بسیار سختی می‌باشد.

خرید ارزهای دیجیتال آینده دار

اگر قصد خرید بیت کوین یا خرید اتریوم، BNB ویا سایر ارزها را دارید باید اطلاعاتی درباره این ارزهای بسیار محبوب به دست بیاورید. در نتیجه به منظور کمک به شما در راستای به دست آوردن سودهای بسیار خوب از بازار کریپتو، در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی برخی از بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار ۲۰۲۲ بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

رمز ارز یا ارز دیجیتال چیست؟

رمز ارز نوعی ارز دیجیتال است که به عبارتی دیگر، یک کریپتوکارنسی، مدلی از دیجیتال کارنسی می‌باشد. ولی هر ارز دیجیتال را نمی‌توان یک رمز ارز به حساب آورد.

از زمان ظهور سیستم‌های دیجیتال، انسان‌ها همیشه در جستجوی استفاده از این دستاورد در سیستم‌های پولی بوده‌اند و ابداعات مختلفی در این زمینه به وجود آوردند.

با این حال می‌توان گفت که بیت کوین (اولین رمز ارز) از زمان ظهور خود، بهترین و موفق ترین ارز دیجیتال بوده که در راستای دیجیتال کردن پول موفقیت‌های زیادی بدست آورده است. این پروژه سرچشمه دیگر ارزهای دیجیتال شده که بعضی از آن‌ها جز ارزهای دیجیتال آینده دار به حساب می‌آیند.

در کریپتوکارنسی از روش‌های رمزنگاری به منظور تامین کردن امنیت و تایید تراکنش‌ها و کنترل کردن فرآیندهای تولید کوین جدید در شبکه استفاده می‌گردد. به همین علت از کلمه “Crypto” در “CryptoCurrency” استفاده می‌شود.

رمز ارزها در ابتدا با هدف رهایی از کنترل و دستکاری دولت‌ها تولید شدند، ولی با افزایش محبوبیت آن‌ها، این جنبه بنیادین تغییر نمود و کمی به سمت متمرکز شدن پیش رفت.

در مطلب زیر به صورت مفصل در مورد مفهوم، تاریخچه و استفاده از رمز ارزها صحبت خواهیم کرد و در ادامه، به معرفی آینده دارترین ارزهای دیجیتال ۲۰۲۲ می‌پردازیم.

معرفی بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار ۲۰۲۲ برای سرمایه گذاری

در ابتدا بهتر است بدانید که تمام رمز ارزهایی که بعد از بیت کوین به وجود آمده‌اند، به نام آلت کوین شناخته شده‌اند. به این معنا که BTC در یک طرف و سایر رمز ارزها در طرفی دیگر قرار گرفته‌اند. بی شک بیت کوین می‌تواند جزو آینده دار ترین ارزهای دیجیتال باشد، به همین خاطر نام آن را اول از همه در این فهرست ذکر کرده‌ایم. با این حال سعی می‌کنیم بهترین کوین‌هایی که آینده روشنی نیز دارند را معرفی نماییم.

بررسی و مزایای خرید بیت کوین (BTC)

ارزش بازار: ۵۶۵ میلیارد دلار

بیت کوین (BTC) که در سال ۲۰۰۹ به وسیله ساتوشی ناکاموتو تولید شد یکی از ارزهای دیجیتال آینده دار ۲۰۲۲ و ارز اصلی می‌باشد. همانند تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال BTC بیت کوین بر روی یک بلاک چین یا یک دفتر کل معاملات ثبت گردیده است و در شبکه ای که از هزاران رایانه اجرا می‌گردد تشکیل شده است. از طرفی اضافات به دفتر کل توزیع می‌گردد. این پروسه بایستی با حل یک معمای رمزنگاری تأیید گردد، فرآیندی که اثبات کار نام دارد. بیت کوین ایمن و در مقابل کلاهبرداران محافظت می‌شود.

قیمت بیت کوین با تبدیل گشتن به یک نام مشهور تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است. در ماه می ۲۰۱۶، یک بیت کوین را با قیمت حدود ۵۰۰ دلار خریداری می‌شد. از اول ژوئن ۲۰۲۲، قیمت هر بیت کوین حدود ۲۹۷۰۰ دلار بوده است. این رشد بیش از ۵۸۰۰ درصد می‌باشد که خود نشان می‌دهد بیت کوین از ارزهای دیجیتال آینده دار ۲۰۲۲ می‌باشد.

خرید ارز دیجیتال بیت کوین

بررسی و مزایای خرید اتریوم (ETH)

ارزش بازار: ۲۱۹ میلیارد دلار

هم به عنوان یک ارز دیجیتال و هم یک پلتفرم بلاک چین، اتریوم به خاطر استفاده‌های بالقوه‌اش، مثل قراردادهای به اصطلاح هوشمند که به صورت خودکار برای برآورده شدن شرایط اجرا می‌گردد و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) مورد علاقه توسعه دهندگان برنامه واقع شده است.

اتریوم هم رشد بسیار بالایی را تجربه نموده است. از آوریل ۲۰۱۶ تا اوایل ژوئن ۲۰۲۲، قیمت آن از تقریباً ۱۱ دلار به بیش از ۱۸۰۰ دلار رسیده است و نسبتاً ۱۶۳۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

بررسی و مزایای خرید تتر (USDT)

ارزش بازار: ۷۲ میلیارد دلار

بر عکس بعضی دیگر از انواع و اقسام ارزهای دیجیتال، تتر (USDT) یک استیبل کوین و یکی از ارزهای دیجیتال آینده دار ۲۰۲۲ می‌باشد به این معنی که به وسیله ارزهای فیات مثل دلار آمریکا و یورو پشتیبانی می‌گردند و به صورت فرضی ارزش آن به اندازه یکی از آن ارزها، حفظ می‌گردد. در تئوری، این بدان معنا می‌باشد که ارزش تتر قرار است نسبت به دیگر ارزهای رمزپایه ثابت تر باشد و سرمایه گذارانی که نسبت به نوسانات شدید دیگر کوین‌ها احتیاط می‌کنند، از آن حمایت می‌نمایند.

بررسی و مزایای خرید بایننس کوین (BNB)

ارزش بازار: ۴۹ میلیارد دلار

بایننس کوین (BNB) شکلی از ارزهای دیجیتال آینده دار ۲۰۲۲ می‌باشد که قادر خواهید بود که از آن به منظور تجارت و پرداخت استفاده کنید. ارز در بایننس، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان می‌باشد.

خرید ارز دیجیتال بایننس کوین

بایننس کوین از دوران عرضه در سال ۲۰۱۷، صرفاً معاملات را در پلتفرم صرافی بایننس آسان نموده است. در حال حاضر، می‌توان آن را به جهت تجارت، پرداخت آنلاین و همچنین رزرو بلیط و هتل مورد استفاده قرار داد. همینطور می‌توان آن را با دیگر اشکال ارز دیجیتال مثل اتریوم یا بیت کوین معامله کرد یا مبادله نمود.

قیمت BNB در سال ۲۰۱۷ فقط ۰.۱۰ دلار بوده است. در ابتدای ژوئن ۲۰۲۲، قیمت آن چیزی حدود ۳۰۰ دلار افزایش پیدا کرده است. بدین معنا که افزایشی در حدود ۳۰۰۰۰۰ درصد داشته است.

بررسی و مزایای خرید لایت کوین

یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های کریپتوکارنسی‌ها که در بازار وجود دارند، لایت کوین‌ها می‌باشند که از جمله ارزهای دیجیتال آینده دار ۲۰۲۲ می‌باشند.

لایت کوین به وسیله چارلی لی (Charlie Lee) در ماه اکتبر سال ۲۰۱۱ راه اندازی گشت. لی کارمند قدیمی گوگل بود که لایت کوین را به منظور کامل کردن بیت کوین و برای حل بعضی از مشکلات مثل مدت زمان تراکنش‌ها، هزینه‌ها و استخرهای متمرکز ماینینگ طراحی نمود. چارلی لی در کد و پروتکل بیت کوین اصلاحاتی به وجود آورد که به منظور استفاده روزمره بهتر باشند و از این لحاظ پذیرش عمومی آن نیز میسر گردد.

یکی از مهم‌ترین و اصلی ترین هدف‌های لایت کوین، کم کردن زمان تاییدیه هر بلاک از ۱۰ دقیقه به ۲٫۵ دقیقه بوده است، تا قادر شوند تراکنش‌های بیشتری را تأیید نمایند. اکنون، روزانه ۱۴،۴۰۰ لایت کوین تولید می‌شود که این حداکثر مقداری است که امکان پذیر شده است. لایت کوین هم مثل دیگر ارزهای دیجیتال، یک وسیله برای پرداخت جهانی و مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین می‌باشد.

این ارز دیجیتال بی همتا شباهت‌های بسیاری با بیت‌کوین داشته است، ولی پلتفرم آن از بلاک چین‌های گوناگونی استفاده می‌نمایند که امکان انتقال سریع‌تر تراکنش‌ها را فراهم می‌کند.

نرم‌افزار ایجاد و انتقال کوین‌های لایت‌کوین، به طور متن باز می‌باشد و پلتفرم آن به صورت کامل غیرمتمرکز می‌باشد. این کریپتوکارنسی از دوره ورودش به بازار، رشد پایداری داشته است و هم اکنون نیز یکی از بهترین و محبوب ترین ارزهای دیجیتال در بازار به شمار می‌آید.

بنابراین احتمالاً یکی از دلیل‌های این محبوبیت عملکرد آن است، ولی نباید تشابه‌اش با بیت‌کوین را نیز در نظر نگرفت.

جمع بندی درباره بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار

سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال این روزها بسیار فراگیر شده و به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک به یکی از روش‌های سرمایه گذاری اصلی تبدیل شود. اگر شما هم قصد سرمایه گذاری روی یکی از این ارزهای آینده دار را دارید می‌توانید روی یکی از کریپتوکارنسی هایی که به شما معرفی کردیم، سرمایه گذاری کنید.

برای خرید انواع رمز ارزها از جمله خرید اتریوم، خرید ترون، خرید دوج کوین و خرید لایت کوین می‌توانید به سایت اکسچنجرپرو مراجعه کرده و در بستری ایمن، معاملات خود را انجام دهید.

کد خبر 581699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.