۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
سونی Xperia 5 IV چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی سونی Xperia 5 IV به تراشه Snapdragon 8 Gen 1 مجهز شده است و از فناوری شارژ بی‌سیم Qi نیز پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، حساب رسمی سونی در اینستاگرام به‌تازگی از Xperia 5 IV رونمایی کرد و چند شایعه درمورد این گوشی پرچم‌دار منتشر شد. یکی از شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ذکر شده با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 Plus عرضه خواهد شد. اطلاعات دیگری نیز درمورد این گوشی در دسترس قرار گرفته است، اما نمی‌توان صحت آن را به صورت رسمی تأیید کرد.

به نظر می‌رسد که گوشی سونی Xperia 5 IV از نظر رم با نسخه بزرگ‌تر خود برابری می‌کند؛ بدین ترتیب علاوه بر یک مدل مجهز به رم هشت گیگابایتی، ظاهراً نسخه دیگری مجهز به رم ۱۲ گیگابایتی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. گوشی سونی Xperia 5 IV امکان انتخاب ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی Xperia 5 IV احتمالاً دارای دوربین سه‌گانه ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین‌های این گوشی دارای حسگرهای ۱.۷/۱، ۲.۵/۱، ۳.۵/۱ اینچی و دوربین سلفی دارای حسگر ۲.۹/۱ است. گوشی هوشمند ذکر شده با باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم Qi عرضه می‌شود؛ شاید با توجه به زمان عرضه، توسط سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا شود. احتمالاً شرکت سونی به زودی اطلاعیه‌ای در مورد تاریخ رونمایی این محصول منتشر خواهد کرد.

کد خبر 581606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.