حمل‌ونقل سبزوار در مسیر هوشمندسازی

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری سبزوار گفت: دو نرم‌افزار پرداخت شارژ پلاک خودرو و پلاک‌خوان به‌زودی بارگذاری می‌شود و برای شهروندان سبزوار قابل استفاده خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری سبزوار، فواد سحابی اظهار کرد: دو نرم‌افزار پرداخت شارژ پلاک خودرو و پلاک‌خوان به‌زودی بارگذاری و برای شهروندان سبزواری قابل استفاده خواهد بود.

وی افزود: با استفاده از نرم‌افزار پلاک‌خوان، دیگر نیازی به حضور دائمی پارکبان و دستی وارد کردن شماره پلاک خودروها نیست؛ بلکه مجموع اقدامات به صورت کاملاً هوشمند با دقت و سرعت بالا توسط نرم‌افزار انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری سبزوار خاطرنشان کرد: نرم‌افزار پلاک‌خوان توانایی شناسایی پلاک خودرو را در لحظه دارد و می‌تواند اطلاعات کامل و دقیق آن‌ها را ثبت کند.

سحابی تصریح کرد: سبزوار جزو نخستین شهرهای کشور است که اقدام به راه‌اندازی این نرم‌افزار در راستای کاهش خطا و مدیریت سریع تردد وسایل نقلیه کرده است. در قالب این سامانه، شهروندان علاوه بر اینکه می‌توانند گردش مالی و حرکت خودرو را مشاهده کنند، دیگر شاهد از بین رفتن شارژ پارک خودرو نخواهند بود.

کد خبر 581553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.