توجه مدیریت شهری به تقویت زیرساخت‌ها

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: الفبای توسعه هر استانی زیرساخت است و یکی از این زیرساخت‌ها، محورهای مواصلاتی است، لذا رفع معضلات موجود در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد.

سیاوش سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بخش کشاورزی به عنوان موتور اقتصاد استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: اشتغال و مسکن از مطالبات مهم شهروندان است و از متولیان انتظار برنامه‌ریزی برای تحقق این برنامه جهت پیشرفت استان چهارمحال‌وبختیاری وجود دارد.

وی ادامه داد: لازم است دولت به بخش کشاورزی توجه بیشتری داشته باشد، زیرا بخش کشاورزی موتور اقتصاد است و اگر این قسمت تأمین شود، تولید مواد غذایی و امنیت را برای کشور ارمغان می‌آورد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: الفبای توسعه هر استانی زیرساخت است و یکی از این زیرساخت‌ها، محورهای مواصلاتی است، لذا رفع معضلات موجود در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد. محور شهرکرد - بروجن - لردگان - خوزستان از محورهایی است که پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم سریع‌تر تکمیل شود تا تردد در این مسیر به آسانی انجام شود.

وی تصریح کرد: در محور شهرکرد - شلمزار به ناغان و از مسیر دیگر به اردل شاهد تلفات جانی هم‌استانی‌ها هستیم و امیدواریم این محور نیز تکمیل شود. تونل "گورمیزه" در این مسیر از ابتدای انقلاب هنوز به بهره‌برداری نرسیده است و تکمیل آن می‌تواند حداقل ۴۰ کیلومتر مسیر جاده را کوتاه‌تر کند.

سلیمانی گفت: حدود ۱۷۵۰ متر از تونل فارسان در محور شهرکرد - فارسان، بازفت و مسجدسلیمان حفاری شده است و امیدواریم تا فصل پاییز امسال این پروژه به اتمام برسد، البته تکمیل آن برای تردد بهینه در مسیرهای این محور نیازمند تأمین اعتبار خواهد بود.

کد خبر 581242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.