توافق نهایی زیدان و پاری‌سن‌ژرمن

منابع نزدیک به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در حال خبرسازی درباره توافق زیزو با این باشگاه هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از الموندو، به نظر می‌رسد که بحث حضور زین‌الدین زیدان در نیمکت پاری‌سن‌ژرمن تا حدود زیادی قطعی شده است. این روزنامه اعلام کرد که زیدان با سران پاری‌سن‌ژرمن به توافق نهایی دست پیدا کرده و به زودی با قراردادی سه ساله رسماً هدایت تیم را برعهده خواهد گرفت. رادیو مونت کارلو فرانسه هم اعلام کرد که سران پاری‌سن‌ژرمن با پوچتینو برای ادامه همکاری به توافق نرسیدند و رسماً حکم اخراج این مربی را به او ابلاغ کرده‌اند.

پاری سن‌ژرمن با هدایت «پوچتینو» نتایج خوبی کسب نکرد. این تیم طی دو سال اخیر تنها یک بار قهرمانی در لیگ فرانسه را به دست آورد و در لیگ قهرمانان اروپا هم نتوانست نتایج مورد نظر را کسب کند. زیدان در حالی گزینه نخست هدایت پاری سن ژرمن است که سه بار پیاپی رئال مادرید را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رساند و سران تیم فرانسوی امید زیادی دارند که رؤیای آن‌ها برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با زیدان برآورده شود.

به‌نظر می‌رسد تغییرات در پاریس پس از انتصاب لوئیس کامپوس به‌عنوان مشاور فوتبال، با سرعت بیشتری دنبال می‌شود. پیش‌تر فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر نقل‌وانتقالاتی فوتبال گام بعدی ناصرالخلیفی را اخراج مائوریسیو پوچتینو در روزهای آینده دانسته بود.

با همه این‌ها شنیده شده که این خبرسازی‌ها از سوی منابع نزدیک به باشگاه قطری-فرانسوی صورت گرفته تا زیدان را در رودربایستی قرار دهد. اخبار ساختگی دیگر نظیر اینکه او دو شرط برای آمدن گذاشته، یکی ماندن امباپه و دیگری کنترل کامل روی نقل‌وانتقالات یا سفر خصوصی به پاریس برای تکمیل مذاکرات هم از این دست خبرسازی‌هاست. این در حالی است که زیزو با خانواده در تعطیلات در ایبیزای اسپانیا به‌سر می‌برد.

آلن میلیاچو، مشاور و نماینده زین‌الدین زیدان با تکذیب مذاکرات گفته است: «همه این شایعات در مورد توافق با پاری‌سن‌ژرمن بی‌اساس است. مالک پاری‌سن‌ژرمن مستقیماً با من و زیدان تماسی نداشته است. تا به امروز، تنها من اجازه دارم به جای زیدان صحبت کنم و نماینده او باشم.» برخی زیدان را انتخاب مالکان قطری و گالتیه را انتخاب کامپوس دانسته‌اند و اینکه زیزو چند روز پیش در پاریس با ناصرالخلیفی، رئیس باشگاه دیدار داشته و پیش از آن با فرستاده باشگاه در ایبیزا ملاقات کرده است.

اگر امروز جزئیات تازه‌ای درباره توافق منتشر نشود، می‌توان به اصالت اخبار منتشر شده درباره توافق زیدان با پی‌اس‌جی شک کرد. در روزهای اخیر افرادی مثل مورینیو، یواخیم لوو و گالتیه هم برای هدایت باشگاه معرفی شده‌اند.

کد خبر 581209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.