آغاز عملیات احداث ایستگاه متروی آزادی شیراز از امروز

رئیس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری شیراز از آغاز عملیات احداث ایستگاه متروی آزادی از امروز (یکشنبه) خبر داد و گفت: عملیات حفاری فاز یک خط دو متروی شیراز صددرصد به اتمام رسیده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، امیر یقطین در آئین آغاز عملیات سازه ایستگاه متروی آزادی و پایان حفاری مکانیزه تونل‌های فاز یک خط دو متروی شیراز، اظهار کرد: وجود بعضی مسائل اجرایی باعث شد عملیات حفاری تونل در فاز یک خط دو مترو با تأخیر به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه دستگاه حفاری از شفت خارج شده است و تی بی ام شماره دو نیز وارد ایستگاه آزادی شد، افزود: عملیات حفاری تی‌بی‌ام از سال ۹۴ توسط قرارگاه خاتم آغاز شد و تاکنون ۱۶ کیلومتر از خط دو و ۲۰ کیلومتر از خط یک حفاری شده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری شیراز تصریح کرد: در اجرای عملیات خط دو مترو شیراز، ١١ هزار و ۴۴۰ رینگ، ۶۸ هزار قطعه سگمنت، ۱۰ هزار تن آرماتور و ۹۵ هزار مترمکعب بتن استفاده شده است.

وی با بیان اینکه کاتر هد شش متری تی‌بی‌ام در محل از پیش تعیین شده و بدون خطا وارد شفت ایستگاه متروی آزادی شد که سند اجرای صحیح عملیات حفاری است، گفت: حفاری فاز یک خط دو متروی شیراز صددرصد به اتمام رسیده است.

یقطین ادامه داد: عملیات ساخت ایستگاه مترو آزادی از امروز _یکشنبه، بیست‌ودوم خردادماه_ آغاز شد که قسمتی از این ایستگاه به‌صورت زیرزمینی احداث می‌شود.

کد خبر 581207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.