طراحی احتمالی گوشی جدید سامسونگ فاش شد

به‌تازگی تصاویری از طرح مفهومی گوشی هوشمند مجهزبه نمایشگر رول‌شونده سامسونگ براساس پتنتی که این شرکت ثبت کرده است، منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در طول سال‌های گذشته بارها شاهد انتشار اخباری بوده‌ایم که نشان می‌دهد شرکت سامسونگ قصد دارد از نمایشگرهای کشویی یا رول‌شونده در گوشی‌های آینده خود استفاده کند. طراح مدل‌های مفهومی، جرمین اسمیت، اخیراً تصاویری از ظاهر احتمالی گوشی آینده سامسونگ با نمایشگر رول‌شونده به اشتراک گذاشته است. این طرح مفهومی براساس گواهی حق اختراع سامسونگ در سال ۲۰۲۰ است، این پتنت در ماه مه ۲۰۲۲ منتشر شد.

طرح مفهومی گوشی هوشمند سامسونگ با نمایشگر رول‌شونده نشان می‌دهد صفحه‌نمایش این دستگاه چگونه باز می‌شود تا پنل پشتی را پوشش دهد و محتوا را در ابعاد بزرگ‌تر نشان دهد. ابعاد کلی این محصول در مقایسه با یک گوشی تاشو کوچک‌تر خواهد بود، درحالی‌که نمایشگر بزرگ‌تری در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

شرکت سامسونگ هر سال هزاران پتنت از ایده‌های احتمالی خود ثبت می‌کند، ثبت یک پتنت لزوماً به این معنا نیست که سرانجام محصول نهایی به صورت تجاری عرضه می‌شود؛ بنابراین ممکن است این شرکت هیچ وقت چنین گوشی هوشمندی معرفی نکند. با این وجود به نظر می‌رسد که تولید گوشی‌هایی با نمایشگر رول‌شونده و کشویی هدف بعدی برندهای بزرگی مانند سامسونگ است.

کد خبر 581150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.