نگاهی به برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری آشتیان

شهردار آشتیان گفت: شهرداری در راستای تحقق توسعه پایدار، اقدامات گسترده‌ای به‌منظور افزایش سطح رفاه اجتماعی، تامین خدمات شهری و اراضی مسکونی انجام داده است.

مجتبی ملکا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اقدامات شهرداری آشتیان موجب بهبود خدمات شهری و شرایط شغلی شده است و طی سال‌های گذشته جمعیت زیادی جذب این شهر شده‌اند.

وی با بیان اینکه روند توسعه شهر آشتیان با پیشرفت چشمگیری روبه‌رو بوده است، افزود: این روند با مشاهده میدانی از سطح شهر به وضوح قابل مشاهده بوده و شکل‌گیری و ساخت شهرک‌های جدیدالاحداث بیانگر این موضوع است.

شهردار آشتیان با اشاره به اقدامات گسترده شهرداری در راستای تحقق توسعه پایدار، خاطرنشان کرد: تحقق توسعه پایدار یکی از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان است، در این راستا شهرداری اقدامات گسترده‌ای به منظور افزایش سطح رفاه اجتماعی، تأمین خدمات شهری و اراضی مسکونی مورد نیاز شهروندان انجام داده است.

ملکا اضافه کرد: خدمات شهری و فضای سبز عمومی از حوزه‌هایی است که مستقیماً با رفاه شهروندان در ارتباط است و در سال‌های اخیر سعی شده با تأمین نیرو و ادوات مورد نیاز در این حوزه‌ها، کمبودهای گذشته جبران شود.

وی تاکید کرد: شهرداری آشتیان طی سال‌های گذشته تمام تلاش خود را جهت بهبود وضعیت سیما و منظر شهری، بالا بردن سطح کیفی خدمات شهروندی، افزایش بهداشت عمومی و سلامت شهروندان به کار گرفته و این اقدامات مؤثر بوده است.

شهردار آشتیان درخصوص اولویت‌های مهم شهرداری آشتیان، گفت: احیای بافت فرسوده، بهسازی معابر و افزایش سرانه فضای سبز عمومی از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری آشتیان است؛ در این راستا جلساتی با مشاوران و شرکت‌های مربوطه برگزار شد و مراحل اجرایی این پروژه‌ها به زودی آغاز می‌شود.

کد خبر 581119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.