احتمال واکنش بیت کوین به کف میکرو کانال

بیت‌کوین ۲.۵ درصد افت کرد و اتریوم نیز ۶.۷ درصد افت کرد و به قیمت یک هزار ۶۷۰ دلار رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار امروز نیز وضعیت بهتری نسبت به روز گذشته نداشت و شاهد یک روند نزولی بودیم، بیت‌کوین ۲.۵ درصد افت کرد و اتریوم نیز ۶.۷ درصد افت کرد و به قیمت یک هزار ۶۷۰ دلار رسید، شاخص ترس و طمع نیز به محدوده ۱۲ واحد رسیده است و نسبت به روز گذشته وضعیت نامناسب‌تری را ثبت کرده است، ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای نیز نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۹ هزار و ۳۴۱ دلار

تغییرات: افت ۲.۵۶ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار و ۶۷۰ دلار

تغییرات: افت ۶.۷۰ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۸۹ دلار و ۸۸ سنت

تغییرات: افت ۰.۳۳ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۸۷ دلار

تغییرات: افت ۴.۴۴ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۶۱۱ دلار

تغییرات: رشد ۱.۸۹ درصدی

سولانا (SOL): ۳۷ دلار و ۷۰ سنت

تغییرات: افت ۶.۵۶ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۲ دلار و ۸۴ سنت

تغییرات: کاهش ۶.۳۴ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۸۰۲ دلار

تغییرات: کاهش ۱.۰۰ درصدی

دوج‌کوین(DOGE): ۰.۰۷۶۳ دلار

تغییرات: کاهش ۳.۴۹ درصدی

پولکادات (DOT): ۸ دلار و ۸۴ سنت

تغییرات: رشد ۴.۰۸ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

احتمال واکنش بیت کوین به کف میکرو کانال

حمایت: ۲۶ هزار دلار.

مقاومت: ۳۰ و ۳۵ هزار دلار.

پیش بینی: بیت کوین در آخرین رفتار حرکتی خود در حال تشکیل یک کانال صعودی است که در بازار فردا مشخص می‌شود که آیا به این سطح واکنشی نشان می‌دهد یا خیر، در حال حاضر پیش‌بینی یک بازار صعودی برای فردا خواهیم داشت اما درصورتی‌که این میکرو کانال از دست برود فردا شاهد ریزش بیشتری از این رمزارز خواهیم بود. (سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

احتمال واکنش بیت کوین به کف میکرو کانال

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمزارزها

احتمال واکنش بیت کوین به کف میکرو کانال

ارزش بازار حوزه دیفای

احتمال واکنش بیت کوین به کف میکرو کانال

شاخص ترس و طمع بیت کوین

احتمال واکنش بیت کوین به کف میکرو کانال

روند شاخص ترس و طمع

احتمال واکنش بیت کوین به کف میکرو کانال

مدیرعامل پی پل: یک قدم از پول‌های فیات به سمت ارزهای دیجیتال برداشته‌ایم

پی پل اعلام کرده است که از این به بعد به کاربران خود اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را به ارزهای فیات تبدیل کنند. حال دن شولمن (Dan Schulman)، مدیرعامل این شرکت، گفته است که این کار سرآغازی برای حرکت به‌سمت ارزهای دیجیتال، از دنیایی فیات‌محور خواهد بود. طبق گفته‌های شولمن، پی پل قصد دارد برای مدتی طولانی در صنعت ارزهای دیجیتال حضور داشته باشد. وی در مورد روند فعلی ارزهای دیجیتال نیز گفته است که بازارهای نزولی بهترین زمان برای افزایش سرمایه‌گذاری‌ها است.

تعداد خودپردازهای ارزهای دیجیتال یک شرکت در دو ماه ۳۰ درصد رشد کرده است

از ماه مه (اردیبهشت)، بیت کوین آو آمریکا (Bitcoin of America)، یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه ارائه خودپردازهای ارزهای دیجیتال، تعداد دستگاه‌های خودپرداز خود را بیش از ۳۰ درصد افزایش داده است. شرکت مذکور تا ماه مارس (اسفند ۱۴۰۰) نزدیک به ۱,۸۰۰ دستگاه خودپرداز بیت کوین را راه‌اندازی کرده بود و طی دو ماه توانست این تعداد را به بیش از ۲,۵۰۰ عدد، در بیش از ۲۵۰ مکان در سراسر ایالات متحده برساند. در حال حاضر، افراد مختلف با استفاده از خودپردازهای بیت کوین آو آمریکا می‌توانند ارزهای دیجیتال بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، دوج کوین و شیبا اینو را خریدوفروش کنند.

قیمت اتریوم به کف ۱۴ ماه گذشته رسید

قیمت اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار، اخیراً به کف ۱,۶۶۱ دلار سقوط کرده است که پایین‌ترین سطح قیمتی آن از ۲۸ مارس ۲۰۲۱ (هشتم فروردین ۱۴۰۰) محسوب می‌شود. این ارز دیجیتال در حال حاضر ۶۵ درصد از اوج تاریخی ۴,۸۷۸ دلاری خود فاصله دارد. روز گذشته ایالات متحده اعلام کرد که تورم در این کشور به بالاترین سطح در ۴۱ سال گذشته رسیده است و همین امر باعث شد که فشار فروش بازار ارزهای دیجیتال افزایش یابد. گفتنی است که آلت کوین‌های دیگر بازار در مقایسه با اتریوم بیشتر ضربه خورده‌اند. برای مثال کاردانو بیش از هشت درصد از ارزش خود را در ۲۴ ساعت گذشته از دست داده است.

جک دورسی قصد دارد وب ۵.۰ را روی بیت کوین ایجاد کند

مجموعه «TBD» که اخیراً توسط شرکت بلاک (Block) متعلق به جک دورسی و با هدف تمرکز بر توسعه زیرساخت‌های بیت کوین ساخته شده است، قصد دارد پلتفرم غیرمتمرکزی به نام وب ۵.۰ را بر بستر بیت کوین ایجاد کند. در حالی که اتریوم و وب ۳.۰ روی توکن‌سازی تمرکز کرده‌اند، وب ۵.۰ تا حد زیادی بر مدیریت هویت تمرکز خواهد کرد. دورسی معتقد است که وب ۵.۰ به تلاش بسیار زیادی نیاز دارد و مهم‌ترین کمک تیمش به اینترنت خواهد بود.

احتمال تصویب قانون استیبل کوین‌ها در ایالات متحده تا آخر سال جاری

قانونگذاران آمریکا روز جمعه در حضور شرکت کنندگان مراسم Consensus ۲۰۲۲ گفتند که ایالات متحده می‌تواند تا پایان سال جاری قانون فدرال جدیدی در مورد استیبل کوین‌ها داشته باشد.

قانون‌گذاران نگران هستند که عدم شفافیت مقرراتی ممکن است مانع رشد نوآوری رمزارزها باشد و سقوط اخیر terraUSD (UST) فقط به آتش آن‌هایی که خواستار اقدام علیه رمزارزها هستند می‌افزاید.

سناتور پت تومی (Pat Toomey)، که لایحه خود را در مورد این موضوع در سال جاری ارائه کرد، به شرکت کنندگان گفت: «می‌خواهم تصمیم بگیریم و بگوییم که قانون گذاری استیبل کوین‌ها را امسال انجام می‌دهیم» و حضار این صحبت او را تشویق کردند. تومی با اشاره به اجماع گسترده میان قانونگذاران و سیاستمداران در مورد نیاز به اقدام، گفت: ما باید در مورد آن اطمینان نظارتی داشته باشیم. من می‌دانم که دولت بایدن علاقه مند است در این فضا کاری انجام دهد.

در حالی که تصویب یک لایحه در عرض چند ماه یک هدف بسیار بلندپروازانه است، به ویژه با توجه به برگزاری انتخابات میان دوره‌ای در نوامبر (آذر)، به نظر می‌رسد دیدگاه خوش بینانه تومی در میان همه‌ی سیاستمداران مشترک است.

سناتور کریستن گیلیبراند نیز گفت: من فکر می‌کنم ما می‌توانیم یک قانون گذاری برای استیبل کوین از هم اکنون تا پایان سال انجام دهیم، زیرا این یک فوریت است.

روز سه شنبه گیلیبراند و سناتور سینتیا لومیس (R-Wyo.)، که همچنین در پانل Consensus ۲۰۲۲ حضور داشت، لایحه‌ای را برای حل مسائل پیرامون مالیات و نظارت بر کریپتو نیز پیشنهاد کردند.

بازدید ژائو از پالائو برای ایجاد NFT های هویتی

جمهوری پالائو روز جمعه اعلام کرد که برای ساکنان دیجیتال خود کارت‌های شناسایی به شکل توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در بلاک‌چین BNB بایننس صادر می‌کند. بنیانگذار و مدیرعامل بایننس، چانگ پنگ ژائو (CZ)، برای رونمایی از NFTها و ملاقات با رئیس جمهور پالائوا، سورانجل اس ویپس (Surangel S. Whipps)، در جزیره اقیانوس آرام حضور داشت.

پالائو برنامه اقامت دیجیتال Root Name System (RNS) خود را در ژانویه(دی ۱۴۰۰) معرفی کرد. Cryptic Labs مستقر در کالیفرنیا در توسعه این برنامه شرکت کرد که به شهروندان جهانی کارت‌های شناسایی صادر شده توسط دولت پالائو ارائه می‌کند. کارت‌های فیزیکی نیز از قبل وجود دارد.

استفاده‌های برنامه‌ریزی‌شده برای NFT‌های جدید RNS ID شامل عملکردهای احراز هویت (KYC)، دسترسی به بانکداری دیجیتال، امضاهای تأیید شده در زنجیره و دسترسی به خدماتی که نیاز به شناسایی صادر شده توسط دولت دارند، می‌باشد.

ویپس در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما می‌خواهیم رؤیای پالائو را ایجاد کنیم و حضور شما در اینجا، CZ و بایننس، دریچه‌ای از فرصت را برای توسعه صنایع جدید، کسب‌وکارهای جدید در اینجا ایجاد می‌کند که امیدواریم جوانان ما را به پالائو بازگردانند و بخشی از فناوری و نوآوری‌های جدید باشند.

ویپس ادامه داد: «مقرراتی وجود دارد که باید روی آنها در برنامه اقامت دیجیتال کار کنیم، اما مهم‌تر از آن، قانون ثبت شرکت‌ها است. خوب است که با بایننس تعهدی داشته باشیم که از طرف نظارتی به ما کمک کند.»

CZ در پاسخ خود گفت: ما قطعاً سرمایه گذاری بیشتر در اکوسیستم پالائو را بررسی خواهیم کرد. ما قبلاً علاقه خود را به بخش‌های خدمات مالی سنتی، خارج از رمزارز، از جمله خدمات پرداخت، بانک‌های دیجیتال و غیره ابراز کرده‌ایم.

نقشه بازار

احتمال واکنش بیت کوین به کف میکرو کانال

کد خبر 581102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.