گلایه شهروندان مسکن مهر از نبود تاکسی+ پاسخ مسئولان

شهروندان مجتمع‌های مسکونی مسکن مهر خوانسار از نبود تاکسی مسافربری گلایه‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از مشکلات شهروندان ساکن در مسکن مهر خوانسار، نبود خط ویژه اتوبوس و تاکسی است که آرامش و امنیت ساکنان را با اخلال مواجه ساخته و دسترسی آنان را به مرکز شهر دشوار کرده است.

ضروری‌ترین زیرساخت هر منطقه امکانات حمل‌ونقلی است؛ با این وجود تاکسی‌های درون‌شهری و اتوبوس در محدوده مسکن مهر خوانسار تردد ندارد و ساکنان ناچار به استفاده از آژانس هستند که امنیت کافی ندارد و کرایه آن نیز گران است.

ساکنان مسکن مهر خوانسار برای تأمین مایحتاج روزانه خود، مجبور به رفت‌وآمد میان مرکز شهر و محل سکونت خود هستند که این مسئله بار مالی زیادی به خانواده‌ها تحمیل می‌کند. عده‌ای از شهروندان ساکن در مسکن مهر خوانسار در تماس با خبرگزاری ایمنا، نسبت به این شرایط اعتراض داشتند و خواهان رسیدگی فوری مسئولان مربوطه هستند.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

کمبود مسافر و به صرفه نبودن خدمات‌دهی برای شرکت‌های حمل‌ونقل

احمدرضا زینعلی، معاون حمل‌ونقل شهرداری خوانسار اظهار کرد: درحال‌حاضر ۱۳ دستگاه تاکسی در محدوده مسکن مهر به ساکنان این محله سرویس‌دهی می‌کند.

وی با بیان اینکه ساکنان این شهرک از خدمات آژانس نیز بهره‌مند هستند، افزود: شهرداری برای سرویس‌دهی به دانش‌آموزان ساکن در این محله از مینی‌بوس و بعضی مواقع اتوبوس استفاده می‌کند.

معاون حمل‌ونقل شهرداری خوانسار خاطرنشان کرد: یکی از مسائل و مشکلات تاکسیرانان، کمبود مسافر و مقطعی بودن برگشت از میدان امام به سمت شهرک مسکن مهر است و تعدادی از اهالی مجبور هستند به صورت دربست از خدمات تاکسیرانی استفاده کنند.

زینعلی گفت: شهرداری با استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای تردد ساکنان مینی‌بوس در نظر گرفته است و سعی دارد برای رفاه حال شهروندان از ظرفیت‌های این بخش استفاده کند، اما ادامه‌دار بودن روند سرویس‌دهی منوط‌به صرفه اقتصادی برای شرکت و رانندگان است.

کد خبر 581099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.