ترافیک سنگین در مسیرهای بزرگراهی پایتخت

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در مسیرهای بزرگراهی پایتخت خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ مجید رنجبر با اشاره به ترافیک سنگین در مسیرهای بزرگراهی پایتخت اظهار کرد: با بررسی که از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران بودیم.

وی افزود: اکنون در بزرگراه‌های شهید همت در مسیر غرب به شرق از بوستان جوانمردان، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از باکری و بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری دارای حجم ترافیک است.

رنجبر ادامه داد: در بزرگراه شیخ فضل‌الله در مسیر غرب به شرق از بزرگراه جناح، آزادی در مسیر غرب به شرق از میدان آزادی و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیک سنگین است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: در بزرگراه‌های صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از شیشه مینا و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

رنجبر خاطرنشان کرد: در بزرگراه شهید زین‌الدین در مسیر شرق به غرب شمیران نو، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از هنگام، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست دارای ترافیک است.

به گفته وی تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در همه تقاطع‌ها، معابر و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

منبع: ایرنا

کد خبر 580988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.