پیش‌بینی روند صعودی برای بیت کوین

ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای، نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشت؛ شاخص ترس و طمع نیز همچنان وضعیت مطلوبی ندارد و در سطح ۱۱ واحد به معنای ترس شدید است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها امروز یک روند ملایمی را سپری کرد و تغییرات محسوسی نداشت، بیت کوین بالای سی هزار دلار باقی ماند، اتریوم در پشت یک هزار ۸۰۰ دلار و بی‌ان بی در پشت سنگر ۲۹۰ دلاری قرار گرفت. سایر رمزارزها نیز تغییرات زیادی را تجربه نکرد، ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای نیز نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشت، شاخص ترس و طمع نیز همچنان وضعیت مطلوبی ندارد و در سطح ۱۱ واحد به معنای ترس شدید است.
پیش بینی برای کلیت بازار: پیش بینی روند متعادل برای بازار فردا خواهیم داشت.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۳۰ هزار و ۳۰۵ دلار
تغییرات: افت ۰.۸۰ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار و ۷۹۸ دلار
تغییرات: افت ۰.۶۶ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۸۸ دلار و ۹ سنت
تغییرات: افت ۰.۷۲ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۰۲ دلار
تغییرات: رشد ۰.۴۶ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۶۴۳ دلار
تغییرات: رشد ۰.۰۲ درصدی

سولانا (SOL): ۳۹ دلار و ۱۱ سنت
تغییرات: افت ۰.۲۵ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۴ دلار و ۲۰ سنت
تغییرات: کاهش ۱.۳۵ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۸۱۰ دلار
تغییرات: رشد ۰.۰۱ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۸۰۱ دلار
تغییرات: کاهش ۰.۳۸ درصدی

پولکادات (DOT): ۹ دلار و ۲۱ سنت
تغییرات: رشد ۰.۶۶ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

پیش بینی روند صعودی برای بیت کوین

حمایت: ۲۶ هزار دلار

مقاومت: ۳۰ و ۳۵ هزار دلار

پیش‌بینی: این رمزارز مجدد توانسته خود را بالای سطح سی هزار دلار تثبیت کند، براساس آخرین کندل شکل گرفته اگر آخرین قیمت آن نیز بالای این سطح بسته شود برای فردا نیز برای بیت کوین روند مثبت و صعودی را پیش‌بینی خواهیم کرد. (سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس

پیش بینی روند صعودی برای بیت کوین

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش بازار حوزه دیفای

پیش بینی روند صعودی برای بیت کوین

شاخص ترس و طمع بیت کوین

پیش بینی روند صعودی برای بیت کوین

روند شاخص ترس و طمع

پیش بینی روند صعودی برای بیت کوین

بایننس آمریکا خدمات سهام‌گذاری را برای هفت ارز دیجیتال مختلف ارائه می‌کند

بایننس یو اس (Binance US)، بازوی آمریکایی صرافی بایننس، در حساب توئیتر خود اعلام کرده است که ارائه خدمات سهام‌گذاری (staking) را برای هفت دارایی دیجیتال آغاز کرده است. مشتریان این صرافی از این به بعد می‌توانند در ارزهای دیجیتال مبتنی بر اثبات سهام که شامل بایننس کوین، سولانا، اولنچ، لایوپیر، گراف، کازماس و آدیوس می‌شود، سهام‌گذاری کرده و از این طریق تا ۱۸ درصد بازده سالانه کسب کنند.

غول ارائه‌دهنده خدمات ابری به دنیای NFT وارد می‌شود

سیلزفورس (Salesforce)، غول ارائه‌دهنده خدمات ابری، در حال ورود به دنیای NFT است. سیلزفورس پلتفرمی با نام ان‌اف‌تی کلود (NFT Cloud) راه‌اندازی کرده که به برندها اجازه می‌دهد از ابزارهای مبتنی بر ابر این شرکت برای ایجاد و فروش NFT و تعامل با جوامع آنلاین استفاده کنند. این پلتفرم در حال حاضر در دوره آزمایشی قرار دارد و برای مشتریان محدودی در دسترس است، اما قرار است در ماه اکتبر به‌طور رسمی از آن رونمایی شود. این شرکت اعلام کرده است که در راستای حفاظت از محیط‌زیست با پلتفرم‌های بلاک چینی مبتنی بر اثبات کار همکاری نخواهد کرد.

شرکت Checkout.com با استفاده از USDC تسویه‌حساب پذیرندگان را انجام می‌دهد

شرکت فناوری مالی Checkout.com اعلام کرده است که با مشارکت شرکت فایربلاکس (Fireblocks)، تسویه‌حساب با پذیرندگان را با استفاده از استیبل کوین USDC امکان‌پذیر کرده است. Checkout.com همچنین توضیح داده که در یک طرح آزمایشی و با همراهی مشتریان منتخب، ۳۰۰ میلیون دلار را از این طریق تسویه کرده است. این کار به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا پرداخت‌ها را با استیبل کوین USDC انجام دهند و آن را برای فروش کالا و خدمات بپذیرند.

بیش از پنج درصد سرمایه‌تان را در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری نکنید

جیم کرامر (Jim Cramer)، مجری معروف شبکه CNBC، در مصاحبه اخیر خود گفته است که مردم باید بتوانند آزادانه در حوزه ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند اما نباید آن را به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن تلقی کنند.

کرامر همچنین اظهار داشته که ارزهای دیجیتال باید بخش کوچکی از سبد سرمایه‌گذاری افراد را تشکیل دهند. او اختصاص بیش از پنج درصد سرمایه به ارزهای دیجیتال را منطقی ندانسته است. کرامر از ایده استقراض پول برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال انتقاد کرده است.

ژاپن به دنبال حذف قوانین سخت‌گیرانه در حوزه صرافی‌های ارزهای دیجیتال

بر اساس گزارش بلومبرگ، انجمن تبادل دارایی‌های مجازی و رمزنگاری‌شده ژاپن (JVCEA) در حال مذاکره برای حذف قوانین سخت‌گیرانه‌ای است که صرافی‌های ارز دیجیتال این کشور برای فهرست کردن ارزهای دیجیتال ملزم به رعایت آن هستند. این اتفاق پس از اعلام نارضایتی نخست‌وزیر ژاپن نسبت به این قوانین صورت گرفته است. گفتنی است فهرست کردن ارزهای دیجیتال در صرافی‌های ژاپنی نیاز به تأیید دولت دارد و در نتیجه صرفاً ۲۱ ارز در صرافی‌های این کشور معامله می‌شود.

ایالت نیویورک دستورالعملی برای انتشار استیبل کوین با پشتوانه دلار منتشر کرد

سازمان خدمات مالی ایالت نیویورک (DFS) روز چهارشنبه دستورالعملی برای استیبل کوین‌هایی که با پشتوانه دلار آمریکا صادر شده‌اند، منتشر کرد. گفتنی است این اولین بار است که یک نهاد قانون‌گذار در ایالات‌متحده چنین دستورالعملی را منتشر می‌کند. در این دستورالعمل آمده است که یک استیبل کوین باید در پایان هر روز کاری به‌طور کامل توسط ذخایرش پشتیبانی شود و صادرکننده باید یک خط‌مشی بازخرید که از قبل به‌صورت کتبی توسط سازمان خدمات مالی نیویورک تأیید شده باشد را اعلام کند. این خط‌مشی به دارنده این حق را می‌دهد که استیبل کوین را با دلار آمریکا بازخرید کند. همچنین ذخایر استیبل کوین‌ها باید به‌صورت ماهانه توسط یک حسابدار رسمی مورد بررسی قرار گیرد.

هکرها ۲.۱ میلیون دلار از پروتکل جیم نتورک سرقت کردند

براساس گزارشی که شرکت امنیت سایبری پک‌شیلد (PeckShield) منتشر کرده است، هکرها ۲.۱ میلیون دلار از پروتکل جیم نتورک (GYM Network) ربوده‌اند. این پلتفرم دچار مشکلی فنی بوده که به واسطه آن، هکرها بدون واریز پول به حساب خود موفق به افزایش موجودی‌شان شده بودند. هکرها سپس برای گم کردن رد پول‌های مسروقه، این دارایی‌ها را به یک سرویس میکسر منتقل کردند. گفتنی است که بهای توکن بومی جیم‌نتورک بعد از این حمله ۵۰ درصد سقوط کرد.

علی‌بابا کلاد سرویس توکن‌های غیرمثلی خود را راه‌اندازی کرد

علی‌بابا کلاد (Alibaba Cloud)، ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ابری و یکی از شرکت‌های تابعه بزرگ‌ترین پلتفرم معاملات آنلاین بین کسب‌وکارها در جهان، سرویس توکن‌های غیرمثلی خود را راه‌اندازی کرد. این پلتفرم به کارآفرینان و سازندگان دیجیتال یک چارچوب کامل ارائه می‌دهد که در آن می‌توان یک بازار توکن‌های غیرمثلی ایجاد کرد.

این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد که مجموعه‌های NFT خود را راه‌اندازی کرده، برای آن‌ها بازاریابی کنند و به یک کاربران در سراسر جهان تحویل دهند. از مزایای این سرویس جدید، یکپارچگی اکوسیستم آن است که تمام موارد مورد نیاز برای ایجاد توکن غیرمثلی و بازاریابی آن‌ها در این اکوسیستم در دسترس کاربران است.

نووگراتز: به محض عقب‌نشینی فدرال رزرو از سیاست ضد تورمی، قیمت بیت کوین افزایش می‌یابد

مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال (Galexy Digital) در کنفرانس جهانی بورس و فین‌تک پاپیر سندلر گفت که انتظار دارد به محض عقب‌نشینی فدرال رزرو از سیاست‌های ضد تورمی کنونی خود، مسیر حرکت بهای بیت کوین معکوس می‌شود و افزایش پیدا خواهد کرد. با این حال، به نظر می‌رسد فدرال رزرو کماکان مصمم به ادامه سیاست نرخ بهره تهاجمی خود است و فعلاً قصد عقب‌نشینی از برنامه خود را ندارد.

رئیس گلکسی دیجیتال معتقد است که بیت کوین به‌عنوان یک دارایی دیجیتال کلیدی باقی خواهد ماند. نووگراتز همچنین با از رویکرد خصمانه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نسبت به صندوق‌های قابل معامله بورسی بیت کوین مبتنی بر معاملات آنی به شدت انتقاد کرد و موضع این نهاد را احمقانه توصیف کرد.

نقشه بازار

پیش بینی روند صعودی برای بیت کوین

کد خبر 580736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.