فروش هدفون هواوی FreeBuds 5i در چین آغاز شد

عرضه هدفون هواوی FreeBuds 5i با قابلیت کاهش نویز ترکیبی و قیمت 75 دلار در چین آغاز شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی جدیدترین هدفون نویز کنسلینگ خود به نام FreeBuds 5i را با قیمت ۷۵ دلار در چین عرضه کرده است، این محصول گزینه بسیار عالی برای افراد علاقه‌مند به موسیقی در نظر گرفته می‌شود. از ویژگی‌های قابل توجه این هدفون می‌توان به کیفیت صدای عالی و کاهش نویز چند حالته و فناوری سازگار با گوشی اشاره کرد.

هدفون هواوی FreeBuds 5i دارای طراحی زیبا و گردشکل است و در سه رنگ مشکی، آبی و سفید در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که افراد می‌توانند برای مدت زمان طولانی به راحتی از آن استفاده کنند. وزن آن نیز نسبت به محصول‌های نسل قبل سبک‌تر است. طول عمر باتری هدفون هواوی FreeBuds 5i حداکثر ۲۸ ساعت است و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. شرکت سازنده اعلام کرده است که فقط با ۱۵ دقیقه شارژ کردن این محصول می‌توان به مدت پنج ساعت به موسیقی گوش داد.

هدفون ذکر شده گواهی استاندارد طلایی Hi-Res را دریافت کرده است و کاهش نویز را از طریق فناوری هیبریدی دوگانه Freebuds 5i انجام می‌دهد، FreeBuds 5i قابلیت کاهش نویز ترکیبی ۴۲ دسی‌بل را ارائه می‌دهد. قیمت اصلی هدفون ذکر شده ۹۰ دلار است، البته این محصول در دوران پیش‌فروش با قیمت ۷۵ دلار در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

کد خبر 580553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.