پیک راستان، عید دوباره روی آنتن است

خبرگزاری ایمنا: سریال تلویزیونی «پیک راستان» به تهیه‌کنندگی حسن اکلیلی و کارگردانی اکبر خواجویی در ایام نوروز از شبکه اصفهان روی آنتن می‌رود.

اکلیلی در رابطه با این سریال به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر ایمنا گفت: این دومین سریال من با آقای خواجویی است. اولین کاری که من با آقای خواجویی کار کردم. چندین سال پیش و سریال "هشت بهشت" بود.
وی در رابطه با داستان این سریال تصریح کرد: زوج نویسنده ای درست در شب ازدواجشان با سفارش فیلمنامه ای با بخشهای صله رحم، گذشت، امانتداری و… مواجه می شوند که این موضوع تاثیرات زیادی در زندگی مشترکشان ایجاد می کند و تصمیم می گیرند اولین روزهای زندگیشان را با نگارش این فیلمنامه شروع کنند. آنچه به تصویر کشیده می شود زائیده ذهن این دو جوان نویسنده است.
این هنرمند اصفهانی این مجموعه تلویزیونی را به لحاظ مضمون، شخصیت پردازی و بهره بردن از بازیگران بومی استثنایی ترین کار در کارنامه هنری اش توصیف کرد و ادامه داد: در مجموعه “پیک راستان” از بازیگران بومی اصفهان استفاده کردم تا لهجه ها کاملا صحیح در بیاید و کسی خرده به لهجه ها نگیرد.
حسن اکلیلی، مهران هادی، الهام طهموری، فاضل فاضلی پارسا، بیژن رافعی، الهام رضایی، آذرمیدخت عزیزی و جمع کثیری از هنرمندان اصفهان در این سریال بازی می کنند.
اکبر خواجویی مجموعه های “پدرسالار”، “دبیرستان خضرا”، “کهنه سوار”، “پس از سال ها” و… را در کارنامه دارد.
سریال «پیک راستان» در ایام نوروز هر روز از طریق شبکه اصفهان روی آنتن می‌رود.

کد خبر 58041

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.